اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی

به گزارش شارژ 10، با شروع تعطیلات نوروزی و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، مراجعه حضوری به ادارات دولتی و تشکیل پرونده متقاضیان پذیرفته شده در ثبت نام مسکن ملی به زمان دیگری موکول شده است.

اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی که از اواسط اسفند ماه سال 98 شروع شد، بیش از یک میلیون و 331 هزار نفر ثبت نام کردند. اعلام نتایج پایش اطلاعات ثبت نام نمایندگان دور دوم طرح اقدام ملی مسکن به اواخر اردیبهشت ماه سال جاری موکول شده است.

به گزارش خبرنگاران ؛ متقاضیانی که به وسیله سامانه پیامکی؛ کد ملی سرپرست خانوار را ارسال نموده اند، پس از رفع شدن مسائل ناشی از بروز بیماری کرونا باید به تکمیل ثبت نام به وسیله سامانه tem.mrud.ir با ورود کدملی اقدام نمایند. زمان اعلام دوباره ثبت نام این افراد به وسیله سامانه مسکن ملی اعلام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره این طرح گفت: طرح مسکن ملی برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی است و تا به امروز بیش از 500 هزار نفر در سامانه ثبت نام نموده اند. ظرف 45 روز صلاحیت این متقاضیان آنالیز می گردد. نتیجه پالایش مرحله دوم در 2 بخش ثبت نام نمایندگان در سامانه و ثبت نام نمایندگان به وسیله پیامک، تقسیم و اعلام می گردد.

وی اضافه نمود: افرادی که به وسیله پیامک ثبت نام نموده اند، پس از رفع شدن شیوع ویروس کرونا و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مشخصات خود را روی سامانه بارگذاری خواهند کرد و طی 45 روز نتیجه پالایش اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در دور دوم ثبت نام در استان تهران 50 هزار و 870 نفر برای خانه دار شدن در سه شهر پرند، ایوانکی و هشتگرد ثبت نام کردند.

به محض اینکه شرایط به حالت عادی بازگردد و ستاد فرماندهی کرونا، اجازه فعالیت مجدد کارگزاری طرح اقدام ملی را بدهد، برنامه زمان بندی جدید مراحل مختلف طرح به متقاضیان اعلام و ساخت و ساز ها در سراسر کشور شروع خواهد شد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 777

به "اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید