استقلال شانس جوان شدن پرسپولیس را از این تیم گرفت

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: ترس پرسپولیس از محرومیت موجب شد تا ماجرای مذاکره و عقد قرارداد با عرفان باقری را تکذیب کند. باقری یکی از ستاره های این امید استقلال بود که در چرخشی ناگهانی سر از پرسپولیس درآورده بود. ولی خیلی زود معلوم شد که تعهدات او به باشگاه استقلال به گونه ای است که به این راحتی نمی تواند جدا شود.

استقلال شانس جوان شدن پرسپولیس را از این تیم گرفت

به گزارش خبرنگاران، به این ترتیب یکی از بازیکنانی که می توانست معدل سنی پرسپولیس را پایین بیاورد به جمع سرخ ها نپیوست. پرسپولیس که در این روز ها خبرسازترین تیم فصل نق و انتقالات بود جمعی از بازیکنان 30 ساله را به خدمت گرفته است. بازیکنانی با کیفیت بالا که تجربه خوبی دارند و قطعا مسائل فصل گذشته تیم را حل می کنند. اما به دلیل شرایط سنی شان مدت زیادی نمی توانند در خدمت باشگاعه باشند. در طرف مقابل استقلال همیشه یکی از بهترین تیم های لیگ در استفاده از جوانا بوده و از این رهگذر همیشه سود برده. نقش مهدی قائدی و امیرحسین حسین زاده در این سال ها در استقلال انکار ناشدنی است و این دو نماد جوان هایی هستند که در این سال ها در استقلال به موفقیت رسیده اند.

پرسپولیس در این روز ها علیرضابیرانوند با 29 سال سن، دانیال اسماعیلی فر با 30 سال سن، سروش رفیعی با 33 سال سن و مرتضی پورعلی گنجی با 30 سال سن را به خدمت گرفته است. این ترکیب در کنار امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و وحید امیری قطعا معدل سنی بالایی را برای پرسپولیس رقم می زند. مسئله ای که شاید در ادامه فصل کار دست این تیم بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2079

به "استقلال شانس جوان شدن پرسپولیس را از این تیم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال شانس جوان شدن پرسپولیس را از این تیم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید