اجساد هواپیمای سرنگون شده مالزی به هلند ارسال می گردد

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: اجساد جمع آوری شده از هواپیمای سرنگون شده مالزی در اوکراین برای شناسایی به هلند ارسال خواهند شد.

اجساد هواپیمای سرنگون شده مالزی به هلند ارسال می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز؛ اولین باقیمانده های قربانیان هواپیمای سرنگون شده مالزی امروز (چهارشنبه) به هلند انتقال خواهند یافت تا فرآیند زمانبر شناسایی اجساد شروع گردد.

کارشناسان هلندی اعلام نمودند که حدود 200 جسد را تحویل گرفته اند اما قادر به آنالیز تمام واگن های انتقال جسد نبودند. از سوی دیگر تونی ابوت، نخست وزیر تایلند این احتمال را رد نکرد که اجساد زیادی هنوز بر روی زمین باقی مانده باشند.

یان تویندر، سرپرست کارشناسان هلندی گفت: تعداد بیشتری از مسافران در هواپیما حاضر بودند، باقیمانده های بیشتری از اجساد کشف می گردد اما امکان کنار هم قرار دادن تمام آنها وجود ندارد.

یکی از مقامات در این باره شرح داد: تفکیک تمامی قربانیان غیرممکن است. برای مثال امروز در کنار جاده ای باقیمانده های جسدی در درون یک کیسه پلاستیکی کشف شد که جمع آوری نشده بود.

یکی از مقامات اوکراینی اعلام نمود که اولین هواپیما به همراه 50 جسد امروز (چهارشنبه) به مقصد هلند پرواز خواهد نمود. پس از ورود اجساد به هلند آنها برای شناسایی به یک پادگان نظامی در هیلورسوم انتقال خواهند یافت.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 423

به "اجساد هواپیمای سرنگون شده مالزی به هلند ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجساد هواپیمای سرنگون شده مالزی به هلند ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید