اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح ورزشی در کلارآباد با اشاره به صندلی ورزش مازندران گفت: کشتی به اسم ورزش نخست این استان و کشور مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور

وی با اظهار اینکه مازندران در حوزه های مختلف ورزشی دارای صندلی ویژه ای است، به سهمیه بالای استان در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی اشاره نمود و گفت: مازندران در حوزه ورزش استانی پویا است و باید به آن توجه اساسی گردد.

وی با اشاره به اینکه آمایش سرزمینی حوزه ورزش در کشور انجام می گردد، گفت: در این برنامه آمایشی برنامه ها و طرح ها اولویت بندی می گردد و طرح هایی که پیشرفت بالایی دارند، در اولویت بهره برداری قرار می گیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اظهار اینکه آمایش سرزمینی ورزشی تا سه ماه آینده عملیاتی می گردد، مازندران را استانی ورزش خیر دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری مناسب از سالن ها و طرح های ورزشی استان یادآور شد: باید با خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی برترین بهره وری را از سالن ها و اماکن ورزشی داشته باشیم.

سجادی بعلاوه بر لزوم بهره گیری از نوآوری برای مدیریت مجموعه های ورزشی تاکید نمود و گفت: مازندران دارای صندلی و اهمیت بالایی در حوزه ورزش است از این رو اولین مقصد سفرهای استانی به این استان سفر نموده ام.

وزیر ورزش در جریان سفر به غرب مازندران از طرح های ورزشی در شهرهای مختلف غرب استان بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1758

به "اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید