کاهش 7 درصدی طلاق و رشد 5 درصدی ازدواج در خلخال

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، فریدون بابایی عصر شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل توضیح داد: با پیش بینی تمامی مواردی که به آسیب های اجتماعی و مسائل تربیتی و فرهنگی مرتبط است، می توان در کنترل بسیاری از چالش های جامعه به مانند طلاق، افزایش ازدواج و مصون سازی جامعه از اعتیاد موفق عمل کرد.

کاهش 7 درصدی طلاق و رشد 5 درصدی ازدواج در خلخال

وی اضافه نمود: با انجام برنامه های کارشناسی و مطالعه شده سند اجتماعی و فرهنگی شهرستان خلخال تدوین شده و هسته های کلیدی آموزشی و پیشگیرانه در بخش های مختلف تعریف شده است.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد که پایه و اساس آن را جوانان تشکیل می دهند در تحکیم بنیان های خانواده مثمر ثمر خواهد بود.

به گفته بابایی سرمایه گذاری در حوزه جوانان با بازدهی مطلوبی همراه شده و در برهه های مختلف اعتماد مضاعف تمامی دستگاه های اجرایی را به این قشر توانمند جامعه احتیاج خواهیم داشت.

بابایی اضافه نمود: برای کنترل آسیب های اجتماعی، ورود تخصصی به موضوع و بهره گیری از مشاوران و کارشناسان حوزه های مختلف ضروری بوده و می بایست از تمامی بسترهای موجود برای کنترل چالش های فراگیر جامعه به بهترین شکل ممکن سود جست.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: توجه به ورزش یکی از مهمترین راهکارهای توان افزایی جوانان بوده و خوشبختانه در حوزه ورزش های همگانی در هشت ماه ابتدایی امسال 25 همایش پیاده روی برگزار شده که قسمت عمده آن در روستاها برنامه ریزی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 112

به "کاهش 7 درصدی طلاق و رشد 5 درصدی ازدواج در خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 7 درصدی طلاق و رشد 5 درصدی ازدواج در خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید