نمی توان فغانی را به اجبار نگه داشت، به داوران کم لطفی می گردد

به گزارش شارژ 10، فریدون اصفهانیان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تصمیم علیرضا فغانی برای مهاجرت به استرالیا گفت: این تصمیم خود فغانی است و آنطور که آگاه شدم می خواهد بیشتر در خدمت خانواده اش باشد. فغانی افتخار جامعه داوری است و خواهد بود.

نمی توان فغانی را به اجبار نگه داشت، به داوران کم لطفی می گردد

وی ادامه داد: ما نمی توانیم فغانی را به اجبار نگه داریم. این موضوع شبیه به تصمیم بازیکنان برای بازی در کشورهای خارجی است. شاید برخی ها هم به خاطر وابستگی به کشور حتی در صورتی که شرایط فراهم باشد، ایران را ترک نکنند ولی به هر حال همانطور که گفتم تصمیم فغانی یک تصمیم شخصی است.

رئیس پیشین کمیته داوران در پاسخ به این سئوال که آیا فغانی می تواند در صورت مهاجرت به استرالیا، در مجامع بین المللی همچنان به عنوان نماینده ایران قضاوت کند؟ یادآور شد: به صورت دقیق از قانون اطلاعی ندارم.

اصفهانیان همچنین با بیان اینکه به فغانی و دیگر داوران در فوتبال ایران کم لطفی می گردد، گفت: کوچکترین اشتباهات داوران در ایران در بوق و کرنا می گردد. حتی گاهی اوقات و بعد از گذشت چند سال هم از اشتباهات داوری در گذشته صحبت می گردد. البته داوران هم باید بیشتر زحمت بکشند و اشتباهات کمتر گردد ولی شرایط در ایران اینگونه است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیح داد: برای فغانی هرکجا که باشد آرزوی موفقیت داریم. داوران دیگر باید زحمت بکشند تا بتوانیم جایگزین های خوبی برای فغانی داشته باشیم.

رئیس پیشین کمیته داوران درباره وضعیت این کمیته و دپارتمان داوری هم اظهار داشت: آقای ممبینی در کمیته داوران مشغول است. رئیس دپارتمان داوری هم هنوز تعیین نیست ولی آقای احمدی کارها را پیش می برد.

اصفهانیان در خاتمه در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل غیبتش در جلسه هفته گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: هفته پیش یک بازی خیریه برای بچه ها سرطانی در زنجان برگزار گردید و من به عنوان رئیس هیات استان موظف بودم در این بازی حضور داشته باشم. آقای تاج در جریان غیبتم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 342

به "نمی توان فغانی را به اجبار نگه داشت، به داوران کم لطفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان فغانی را به اجبار نگه داشت، به داوران کم لطفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید