ناوگان دریای بالتیک روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد

به گزارش شارژ 10، طبق اطلاعات مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه، نیروهای ناوگان دریای بالتیک این کشور، بر فعالیت ناوشکن آمریکایی راس دارای تجهیزات موشکی که روز گذشته وارد این منطقه شده، نظارت کامل خواهند داشت.

ناوگان دریای بالتیک روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، مرکز مدیریت دفاع ملی فدراسیون روسیه که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت دارد، امروز (دوشنبه) اعلام نمود که تجهیزات و نیروهای ناوگان دریای بالتیک روسیه کلیه فعالیت ها و اقدامات ناوشکن نیروی دریایی آمریکا که وارد آب های این منطقه شده را کاملاً زیر نظر خواهد داشت.

ناوشکن راس دارای تجهیزات دفاع ضد موشکی و موشک های راهنمایی شونده، متعلق به نیروی دریایی آمریکا، روز گذشته (یکشنبه)، وارد آب های دریای بالتیک شد.

بر اساس این اطلاعات، اقدامات لازم برای ردیابی اقدامات این کشتی آمریکایی بطور مداوم در حال اجرا است و کلیه فعالیت های آن زیر نظر خواهد بود.

در اوایل ماه آگوست (مرداد ماه) هم ناوشکن موشک انداز آمریکایی USS Porter پس از اتمام مانور نظامی مشترک اوکراین و آمریکا با عنوان سی بریز-2020 ، دریای سیاه را به مقصد دریای مدیترانه ترک نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1194

به "ناوگان دریای بالتیک روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان دریای بالتیک روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید