مانچینی: به موفقیت تیم مان خوشبین هستم، گروه مان آنقدر هم که می گویند آسان نیست

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به موفقیت شاگردانش در یورو 2020 امید دارد اما صعود آنها از مرحله گروهی را چندان ساده نمی داند.

مانچینی: به موفقیت تیم مان خوشبین هستم، گروه مان آنقدر هم که می گویند آسان نیست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی که شاگردانش در مرحله گروهی با تیم های ملی ترکیه، سوئیس و ولز همگروه شده است، درباره شانس تیم ملی ایتالیا برای صعود به مرحله حذفی یورو 2020 به رادیو آنچوی ایتالیا گفت: گروه ما آنقدر هم که می گویند آسان نیست اما ما می توانیم خوشبین باشیم. به نظر من هیچیک از رقبای من چیزی برای از دست دادن ندارند. این تیم ها بازیکنانی جوان دارند. سوئیس همواره تیم دردسرساز بوده است. آنها فوتبال ایتالیا را به خوبی می شناسند. ولز هم می تواند شگفتی ساز باشد. ترکیه هم با 4 امتیازی که در مرحله انتخابی از فرانسه گرفت، نشان داد چه توانایی هایی دارد.

مانچینی درباره اینکه چه بازیکنانی شانس حضور در یورو 2020 دارد هم گفت: گروه ما انتخاب شده است اما اگر تا آن موقع پدیده هایی ظهور نمایند، بازیکنانی مانند یک پائولو روسی یا سالوارتوره اسکیلاچی جدید، خب دوست داریم که آنها را هم در تیم مان داشته باشیم. امیدواریم که عملکرد فعلی مان در فاز حمله ادامه داشته باشد. ما در خط حمله مان فقط به ایموبیله ایمان نداریم، بلکه آندره آ بلوتی و سایر گزینه ها هم هستند.

ایتالیا یورو 2020 را با مصاف با تیم ملی ترکیه در استادیو المپیکو شروع می نماید. مانچو درباره آن بازی هم گفت: من توانسته ام جو شب های جادویی ایتالیا را به این تیم برگردانم. ما اشتیاق و انگیزه احتیاج داریم. پیروز شدن همواره کار آسانی نیست، حتی زمانی که بازی ها سخت نباشند. ما احتیاج داریم در جوی مثبت برای یورو آماده شویم. در مرحله انتخابی به اندازه بلژیک گل زده ایم پس مثبت اندیش بودن مان توجیه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 520

به "مانچینی: به موفقیت تیم مان خوشبین هستم، گروه مان آنقدر هم که می گویند آسان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: به موفقیت تیم مان خوشبین هستم، گروه مان آنقدر هم که می گویند آسان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید