لواندوفسکی در پی شکستن رکورد گلزنی خودش

به گزارش شارژ 10، مهاجم بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد بتواند رکورد گلزنی فصل قبل خود را بشکند.

لواندوفسکی در پی شکستن رکورد گلزنی خودش

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی در 19 بازی این فصل لیگ 23 گل به ثمر رسانده و در هر بازی بوندسلیگا در ترکیب بایرن حضور داشته است.

تنها در ماه مه گذشته، او انتها رکورد افسانه ای گرد مولر با زدن 40 گل بوندسلیگا در یک فصل را با وجود از دست دادن چهار بازی به علت مصدومیت در آوریل شکست.

این بازیکن 33 ساله که از سوی هم تیمی هایش به بدن ملقب شده است، به خاطر رژیم تناسب اندامش مشهور است و امیدوار است که بدون آسیب بماند تا بتواند در بازی های زیادی بازی کند و گل بزند تا رکورد خود را بهبود بخشد.

لواندوفسکی به سایت لیگ فوتبال آلمان (DFL) گفت: سال گذشته چند بازی را به علت مصدومیت از دست دادم، اما امیدوارم بتوانم در این فصل 34 بازی (در لیگ) انجام دهم و همان سطح گلزنی را حفظ کنم.

او می گوید که یک رکوردشکنی یک بار، شاید دو بار اگر خوش شانس باشید در یک حرفه اتفاق می افتد. در همین رابطه او گفت: من همواره سعی می کنم سطح بالای کیفیت را حفظ کنم.

رسیدن به نقطه عطف 300 گل بوندسلیگا به این معنی است که لواندوفسکی رکورد تاریخی گرد مولر با 365 گل در بوندسلیگا را در نظر دارد.

18 ماه دیگر تا خاتمه قرارداد فعلی لواندوفسکی با بایرن به جای مانده است. در خاتمه مهاجم لهستانی گفت: هنوز 65 گل به جای مانده است. تا رسیدن به این رکورد راه زیادی در پیش است. خیلی دور است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1952

به "لواندوفسکی در پی شکستن رکورد گلزنی خودش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی در پی شکستن رکورد گلزنی خودش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید