فلیک: می خواستیم بدون گل خورده بازی را ببریم و سرگروهی مان را قطعی کنیم

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید که شاگردانش پیروزی پرگل مقابل ستاره سرخ بلگراد را با برآورده کردن درخواست او کسب کرده اند.

فلیک: می خواستیم بدون گل خورده بازی را ببریم و سرگروهی مان را قطعی کنیم

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی 6 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) مردانش مقابل ستاره سرخ بلگراد در صربستان به خبرنگاران گفت: نمی خواستیم حتی یک موقعیت به حریف برای گلزنی بدهیم و در عین حال صعودمان به عنوان تیم اول گروه را هم قطعی کنیم که هر دوی این اهداف به شیوه ای تحسین برانگیز محقق شد. ما بازی حریف مان را مختل کردیم. همه بازیکنان مان امروز خوب بازی کردند که یکی از دلایل آن بسترسازی خوب در خط دفاعی بود. در خط حمله هم دیدید که تیم مان چه پتانسیلی دارد و در کل یک فوتبال خوب را شاهد بودیم. من از عملکرد تیمم بسیار راضی ام. ما داریم از روندی که در آن قرار داریم لذت می بریم.

ولادان میلویویچ سرمربی تیم ستاره سرخ بلگراد هم گفت: نتیجه ای بسیار تأسف آور رقم خورد. باید این اتفاق را به دست فراموشی بسپاریم و کارمان را دنبال کنیم. پیروزی در بازی امشب حق بایرن مونیخ بود چون از هر حیث از ما بهتر بود. آنها تیم قدرتمندی هستند اما من از اینکه تیمم را اینقدر کم انرژی و بی انگیزه دیدم تعجب کردم. ما ترسیده بودم.

نتیجه ای که در بلگراد رقم خورد، باعث شد بایرن مونیخ به عنوان تیم اول گروه B صعود کند. ستاره سرخ هم همچنان در رده سوم ماند و شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارد. این تیم باید برای راهیابی به لیگ اروپا با المپیاکوس رقابت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 581

به "فلیک: می خواستیم بدون گل خورده بازی را ببریم و سرگروهی مان را قطعی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: می خواستیم بدون گل خورده بازی را ببریم و سرگروهی مان را قطعی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید