سلوکی: تیم ها عملکرد بهتری در کنترل کرونا در دور دوم لیگ داشتند، تعداد محدودی تست مثبت داشتیم

به گزارش شارژ 10، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: در دور دوم لیگ نسبت به دور قبل شرایط بهتری را در عملکرد پایش و غربالگری کرونا داشتیم و تعداد محدودی از تست ها مثبت شد.

سلوکی: تیم ها عملکرد بهتری در کنترل کرونا در دور دوم لیگ داشتند، تعداد محدودی تست مثبت داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در خاتمه دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان گفت: شانزدهمین دوره لیگ بانوان از 9 تا 14 آذر به میزبانی مشهد و تیم اشتادسازه برگزار گردید. بنا به شرایط موجود کشور تمهیدات لازم را از هفته های گذشته در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه تیم اشتادسازه در این امر کوشا بود، موارد لازم را به تیم ها اعلام کردیم. ما در دور دوم 256 تست PCR داشتیم و عزیزانی که تست آنها مثبت شد در قرنطینه خانگی هستند.

وی در ادامه فزود: از مدیران عامل و مسئولان فنی تیم ها تشکر می کنم. در دور دوم نسبت به دور قبل شرایط بهتری را در عملکرد پایش و غربالگری کرونا داشتیم و تست تعداد محدودی از افراد مثبت شد و این به خاطر عملکرد شایسته مدیران تیم ها بود که بازیکنان را در بهترین شرایط نگه داشتند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: در دور دوم 7 تیم حضور داشتند و مسابقات به نحو خوبی برگزار گردید. کیفیت مسابقات بهتر شده بود و بازیکنان مراقبت های ویژه ای داشتند و شرایط کرونایی را درک نموده بودند و با شرایط موجود خودشان را هماهنگ کردند و تمرینات بهتری داشتند.

وی در خاتمه یادآوری کرد: در دور دوم شاهد لیگ پویاتری بودیم و در مرحله بعدی که چهار هفته آینده خواهد بود، این پویایی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1335

به "سلوکی: تیم ها عملکرد بهتری در کنترل کرونا در دور دوم لیگ داشتند، تعداد محدودی تست مثبت داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلوکی: تیم ها عملکرد بهتری در کنترل کرونا در دور دوم لیگ داشتند، تعداد محدودی تست مثبت داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید