سفر وزیرخارجه پاکستان به ترکیه با دستور کار مجمع دیپلماسی آنتالیا

به گزارش شارژ 10، وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت در مجمع دیپلماسی آنتالیا و میزگرد همکاری های منطقه ای در آسیا، روز پنجشنبه راهی سفر 4 روزه به ترکیه شد.

سفر وزیرخارجه پاکستان به ترکیه با دستور کار مجمع دیپلماسی آنتالیا

بهترین تجربه سفر را با سفر به ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

از منابع رسمی پاکستان، این سومین سفر شاه محمود قریشی به ترکیه طی دو ماه اخیر به تعداد می رود.

وزارت امور خارجه پاکستان امروز با صدور بیانیه ای اظهار داشت: قریشی به همراه دیگر وزرای خارجه کشورهای مهم در مجمع دیپلماسی آنتالیا شرکت نموده و در میزگرد همکاری های منطقه ای در آسیا هم سخنرانی خواهد نمود.

در این بیانیه آمده است: وزیر امور خارجه پاکستان منظره این کشور برای توسعه همکاری های منطقه ای، ارتباطات و توسعه مالی را تبیین خواهد نمود. شاه محمود قریشی در حاشیه این برنامه دیدارهای دوجانبه ای با همتایان خود از کشورهای مهم منطقه و فرامنطقه ای خواهد داشت.

بحث و گفتگو در مورد موضوعات مختلفی همانند فرصتهای تازه برای صلح و همکاری در قفقاز جنوبی، تقویت همبستگی های منطقه ای، همکاری های منطقه ای در آسیا، روابط فراآتلانتیکی، ارتباط با آفریقا و منافع مشترک، رویکرد بشردوستانه به مساله پناه جویان و مهاجران، دیپلماسی مالی و تجارت، ارتباطات و اخبار جعلی در دنیای مجازی از مهم ترین مباحث مجمع دیپلماسی آنتالیا به تعداد می رود.

وزارت امور خارجه پاکستان گفت که این کشور پشتیبان مشارکت تجارتی، ارتباطات و توسعه مالی مبتنی بر اعتماد متقابل و برنامه مشترک به وسیله همکاری های منطقه ای و چندجانبه است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1689

به "سفر وزیرخارجه پاکستان به ترکیه با دستور کار مجمع دیپلماسی آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر وزیرخارجه پاکستان به ترکیه با دستور کار مجمع دیپلماسی آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید