سارقان نیمه شب؛ سرقت بزرگ به سبک یک بازی ، آیا این علامت عجیب به سرقت مرتبط است؟

به گزارش شارژ 10، خانواده ای در ساندول انگلیس که سه خودروی آنها به وسیله یک باند دزدیده شده بود، معتقدند پس از یافتن آثار مشکوکی بر روی یک درخت به عنوان قربانی معین شده اند.

سارقان نیمه شب؛ سرقت بزرگ به سبک یک بازی ، آیا این علامت عجیب به سرقت مرتبط است؟

خبرنگاران آنلاین - گروه سرنخ: خانواده ای که 3 خودروی آنها به وسیله یه باند سرقت حرفه ای، به سبک بازی سرقت بزرگ دزدیده شده است، معتقدند که این سرقت به علامت مشکوک رروی درخت روبه روی خانه شان مربوط است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از میرر، کلاهبرداران خودروهای آئودی، بی ام و و مرسدس بنز متعلق به پدری 63 ساله و پسران 22 و 29 ساله را بین ساعت 2 تا 3:30 صبح روز شنبه 9 آگوست دزدیده اند.

به گفته یکی از پسران این خانواده، یک هفته قبل از این سرقت متوجه این علامت گذاری مشکوک در بیرون خانه خود شده بودند، فکر کردیم کمی عجیب باشد اما در آن موقع هرگز به یک عملیات مجرمانه فکر ننموده بودند. قسمتی از پوست درخت تنه درخت خراشیده شده و سوخته شده بود. این یک علامت عجیب و غریب بود، ما نمی توانیم صد در صد تایید کنیم که آیا این با جنایت مرتبط است یا نه.

این پسر میخواهد همسایگان و اهالی منطقه را از چنین ماجرایی باخبر کند و به همه هشدار دهد، زیرا معتقد است این علامت می تواند برای علامت گذاری باند سرقت خودرو به عنوان قربانیان احتمالی استفاده گردد.

این پسر گفت که کاملا تعیین است که سارقان بسیار حرفه ای هستند زیرا هنگامی که پیروز به ورود به ملک شدند هیچ سر و صدایی ایجاد کردند. صبح که از خواب بیدار شدیم متوجه شدیم همه ماشین هایمان را دزدیده اند. ما دو ماشین در خانه داشتیم و ماشین سومی را در خیابان پارک نموده بودیم و بعد از اینکه خواب بیدار شدیم که دیدیم پارکینگ خالی است از تماشا چنین صحنه ای واقعا شوکه شدیم.

او ادامه داد که آنها کاملا در سکوت کارشان را انجام دادند. من نمی دانم چگونه این کار را انجام داده اند. آنها باید قبلا چندین بار این کار را نموده باشند زیرا اصلا سر و صدا نکردند. برادرم اولین کسی بود که از خواب بیدار شد و متوجه شد این سرقت شد و بقیه را بیدار کرد. بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم، آنها پلیسی را به خانه ما فرستادند تا در خصوص این سرقت به آنها شرح دهیم.

پسر خانواده گفت که تصاویر دوربین های مداربسته دو مرد نقابدار را نشان می داد که ماسک، دستکش و کلاه داشتند.یکی از آنها کت و کفش های ورزشی نایک به تن داشت و دومی کاملا سیاه پوش بود.او در ادامه گفت که من هرگز چنین شیوه سرقتی در منطقه مان نشنیده ام. والدین من می گویند که از 30سال پیش که به این منطقه آمده اند، هرگز این اتفاق نیفتاده است، به خصوص اتفاقی به این بزرگی.

به گفته پلیس منطقه ساندول با در جریان قرار گرفتن این سرقت، ماموران پلیس راهی این منطقه شدند و اظهارات شاکیان را گرفتند و اکنون با دستگاه سیستم شناسایی پلاک در خیابان ها و بزرگراه های شهر در پی خودروها می گردند. تا کنون یکی از خودروهای آئودی خاکستری به وسیله دستگاه سیستم شناسایی پلاک شناسایی شده است، اما اثری از آن نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2265

به "سارقان نیمه شب؛ سرقت بزرگ به سبک یک بازی ، آیا این علامت عجیب به سرقت مرتبط است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان نیمه شب؛ سرقت بزرگ به سبک یک بازی ، آیا این علامت عجیب به سرقت مرتبط است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید