زیباترین جزیره های تایلند در نزدیکی پاتایا برای بازدید در نوروز

به گزارش شارژ 10، تایلند، کشور چشم اندازهای بی نظیر طبیعی است. پر از جزایر زیبا است که هر کدام چون بهشتی پنهان، ارزش هزاران بار سفر کردن دارد.

زیباترین جزیره های تایلند در نزدیکی پاتایا برای بازدید در نوروز

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اگر از علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش هستید، بدون شک از سفر به تایلند لذت می برید. تور تایلند، یکی از تورهای پرطرفدار در بین تورهای خارجی است. این کشور زیبا، جاذبه های طبیعی فراوانی دارد. تایلند، جزایر متعددی دارد؛ یکی از یکی زیباتر و چشم نوازتر. سفر به تایلند بدون سر زدن به این جزیره ها کامل نمی گردد.

برای اینکه این جزیره های زیبا را ببینید، لازم نیست راه دوری بروید. تقریبا در فاصله های بسیار نزدیکی از هم قرار دارند و وسایل حمل و نقل برای دسترسی به آن ها وجود دارد.

تور پاتایا فرصتی عالی برای سر زدن به این جزیره ها است. تعدادی از جزیره های بکر و زیبای تایلند، در فاصله نزدیکی از پاتایا قرار دارند. در ادامه این چند جزیره زیبا را معرفی می کنیم.

پایین ترین قیمت پکیج تایلند را برای سفر به این جزیره ها می توانید در خبرنگاران پیدا کنید. ما فهرستی از انواع تورهای آژانس های معتبر گردشگری را فراهم نموده ایم تا بتوانید در کمترین زمان، ارزان ترین قیمت تور تایلند را پیدا و تهیه کنید.

جزیره Koh Samet

این جزیره یکی از محبوب ترین جزایر تایلند برای گردشگران و اهالی است. به راحتی به وسیله پاتایا و بانکوک می توانید خودتان را به این جزیره برسانید. آب های درخشان و شفاف، غذاهای دریایی لذیذ، سواحل آرام و آفتاب گیر از جاذبه های این جزیره است. با تاکسی به همه جای جزیره می توانید دسترسی پیدا کنید. اقامتگاه های این جزیره نیز بسیار متنوع است؛ از ریزورت های مجلل گرفته تا کلبه های ساحلی ارزان.

تعطیلات نوروز، فرصت مناسبی برای بازدید از این جزایر است. اگر دنبال بهترین تور نوروز می شد، خبرنگاران به شما یاری می نماید که انتخابی سریع و ارزان داشته باشید. بهترین، تورهای ویژه نوروز 98 را با یاری خبرنگاران جست وجو کنید و بهترین قیمت را برای تور مدنظرتان انتخاب و تهیه کنید.

جزیره Koh Larn یا جزیره مرجانی

جزیره Koh Larn با نام جزیره مرجانی هم مشهور است. این جزیره زیبا پر از سواحل چشم نواز و زیبا است درست مثل بسیاری از جزایر دیگر تایلند. این جزیره معمولا محل رفت و آمد گردشگران روسی و کارگرانی از پاتایا است. این جزیره کوهستانی، مناظر بسیار نفس گیر و تفریحاتی مثل جت اسکی، قایق سواری، کوه نوردی، ماهی گیری، غواصی و... دارد. جزیره اصلی، دارای یک بازارچه محلی است، مدرسه و کلینیک پزشکی هم دارد. در بازارچه می توانید غذاهای دریایی تازه بخرید یا آن ها را داغ داغ، کباب شده تحویل بگیرید.

جزیره Koh Chang

جزیره Koh Chang یکی از بزرگترین و شلوغ ترین جزایر خلیج تایلند است. این جزیره جاذبه های متنوعی دارد. از سواحل شنی سفید گرفته تا جنگل های بارانی و آبشارهای دیدنی. این منطقه برای کوله گردها بسیار مناسب است چون اماکن اقامتی ارزان و غذاهای مقرون به صرفه ای دارد. در این جزیره به خوبی می توانید سبک زندگی جزیره ای اهالی تایلند را ببینید.

جزیره Koh Phai یا جزیره بامبو

جزیره بامبو تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند قرار گرفته است. به همین دلیل امکانات دائمی ندارد و نمی توانید شب را آنجا اقامت کنید. این جزیره فرصتی عالی برای غواصی است. صخره های مرجانی زیبا و زندگی رنگارنگ و متنوع زیر آب در این جزیره، همه علاقه مندان به غواصی را برای سفر، مشتاق می نماید.

جزیره Koh Sak

جزیره Koh Sak یک مقصد عالی برای سفر کوتاه چند ساعته از پاتایا است و فقط 10 کیلومتر تا پاتایا فاصله دارد. این جزیره نعلی شکل، سواحل گرمسیری بکر و آب های لاجوردی، از مهم ترین دلایل حضور گردشگران در این جزیره است. از رستوران های محلی جزیره می توانید لذیذترین و تازه ترین غذاهای محلی را بخرید. این جزیره قبلا یک مقصد محبوب برای ثروتمندانی چون نیل آرمسترانگ و دوک ادینبرو و پادشاه تایلند بود.

شما می توانید علاوه بر جزیره هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی پاتایا را در خبرنگاران مشاهده کنید و درمورد جاذبه های آن اطلاعات کاملی به دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن ها و جاهای دیدنی رایگان در پاتایا را در خبرنگاران مشاهده کنید و سفرتان را برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 508

به "زیباترین جزیره های تایلند در نزدیکی پاتایا برای بازدید در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزیره های تایلند در نزدیکی پاتایا برای بازدید در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید