رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های کانادا

به گزارش شارژ 10، در این بخش می خواهیم رتبه کشور کانادا در زمینه های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهیم. فراوری ناخالص داخلی در کشور کانادا در سال 2018 در حدود 1.592 تریلیون دلار اعلام شده است که رتبه سوم در دنیا را به خود در زمینه فراوریات داخلی اختصاص داده است. سرانه فراوری بر حسب دلار کانادا در حدود 58870 اعلام شده است و رتبه 11 دنیای را در زمینه فراوری را شامل می گردد.
میانگین درآمد سالانه برای هر فرد در کشور کانادا بر حسب دلار در حدود 52129 اعلام شده است که رتبه 7 در دنیا از نظر درآمد پایه را شامل می گردد ( این کشور در سال 2013 رتبه 2 در زمینه درآمد برای فرد را به خود اختصاص داده است).

رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین لیست قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کشور کانادا از معدودترین کشورهای پیشرفته در زمینه صادرات انرژی خالص در دنیا محسوب می گردد و رتبه بین دوم الی پنجم را در زمینه گاز و نفت به خود اختصاص داده است به طوری که در سواحل شرقی این کشور ذخایر وسیعی از گاز طبیعی وجود دارد.

رشد فراوری ناخالصی در این کشور بیش از 50 درصد تخمین زده شده است. این کشور از نظر تورم رتبه 21 دنیای دارد و عموماً درآمد از گرانی بهتر اعلام شده است. در حدود 12 درصد از مردم کشور کانادا زیر خطر فقر زندگی می نمایند. رتبه کشور کانادا از نظر صادرات 6 دنیای است. شرکت های اصلی صادرات کشور کانادا به ترتیب، 75 درصد آمریکا، 4 درصد چین، 3 درصد ژاپن و بیش از 1 درصد به مکزیک است. قیمت دلار کانادا متغیر است.

کشور کانادا در واردات اقلام با دوام و فاسد نشدنی در دنیا رتبه اول را دارد. کشور کانادا در زمینه تحصیل در زمینه های عملی و مهندسی در لیست ده کشور برتر واقع شده است. این کشور به طور کلی از دسته کشورهای قدرتمند در زمینه راه اندازی شرکت های صنعتی است. نرخ دلار کانادا برای ایرانیان کمی گران است.

انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 743

به "رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید