خط کشتیرانی قشم- عمان هفته آینده افتتاح می گردد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا مومنی چهارشنبه شب در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم گفت: محورهای توسعه در منطقه آزاد قشم براساس منویات مقام معظم ربری تنظیم و اجرا می شوند.

خط کشتیرانی قشم- عمان هفته آینده افتتاح می گردد

با تور تابستان 99 عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

وی ادامه داد: توسعه پایدار، ایجاد سرمایه گذاری و تولیدات بر مبنای صادرات را از دیگر محورهای توسعه هستند و ایجاد جهش در حوزه گردشگری نیز براساس سیاست های ابلاغی مالی در بند یازده انجام می گردد.

مومنی گفت: 50 هتل در منطقه آزاد قشم در حال ساخت است که پنج واحد آن تا سرانجام سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و همچنین مراحل اجرایی و اداری احداث 12 اکوکمپ نیز در اختار سرمایه گذاران است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اهمیت کاشانه مهمان در حوزه گردشگری جزیره، اضافه کرد: تا کنون 35 کاشانه مهمان در جزیره راه اندازی شده که نقش مهمی در جذب گردشگرانی که قصد آشنایی با فرهنگ بومی جزیره دارند ایفا خواهد نمود.

پرواز قشم- گرگان راه اندازی می گردد

معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری منطقه آزاد قشم در ادامه این آئین از راه اندازی پرواز قشم- گرگان اطلاع داد و اضافه کرد: امضای تفاهم نامه بین مدیرکل فرودگاه استان گلستان و مدیر صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد قشم یکی از نخستین دستاوردهای این نمایشگاه است.

مسعود کرباسچی همچنین از حضور 29 استان کشور در این نمایشگاه و 14 شرکت داخلی اطلاع داد و اضافه کرد: گروه های موسیقی مختلفی از پنج استان و چادرهای عشایر از تعدادی از استان های کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 753

به "خط کشتیرانی قشم- عمان هفته آینده افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشتیرانی قشم- عمان هفته آینده افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید