حضور 10 هزار تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی

به گزارش شارژ 10، سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می گوید در صورت انجام واکسیناسیون، 10 هزار دیدنگر می توانند در استادیوم آزادی بازی ایران و کره جنوبی را دیدن نمایند.

حضور 10 هزار تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی

به گزارش ایسنا، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در صحبت هایی از حضور دیدنگردان در ملاقات ایران و کره جنوبی در پیکارهای مقدماتی راه یابی به جام جهانی فوتبال که 20 مهرماه برگزار می گردد، اطلاع داد و گفت: دیدنگردان در صورتی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نموده باشند می توانند در استادیوم آزادی حضور یابند.

وی درباره درخواست وزارت ورزش و جوانان برای حضور 500 دیدنگر برای این ملاقات گفت: به وزارت ورزش گفتیم به جای 500 نفر، در صورت انجام واکسیناسیون 10 هزار دیدنگر می توانند این بازی را دیدن نمایند. در صورت تزریق واکسن، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی 10 هزار نفر می توانند در استادیوم حاضر شوند که درخواست دادیم مدافعان سلامت در اولویت برای حضور در استادیوم باشند.

دومین میزبانی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی کره جنوبی در استادیوم آزادی خواهد بود. با این حساب این ملاقات حساس در مرحله نهایی انتخابی، تبدیل به اولین مسابقه ورزشی با حضور دیدنگران بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران بعد از گذشت حدود 20 ماه خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1788

به "حضور 10 هزار تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 10 هزار تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید