توقیف و راهنمایی 24 خودروی متخلف به پارکینگ در اسدآباد

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت:با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی چهار روز گذشته 12 خودرو متخلف به علت بی توجهی به هشدارها و قوانین اجرای طرح جریمه 500 هزار تومانی و 24 خودرو نیز با اعمال قانون ضمن جریمه، توقیف و به پارکینگ راهنمایی شدند.

توقیف و راهنمایی 24 خودروی متخلف به پارکینگ در اسدآباد

مجید درویشی درحاشیه بازدید از ایستگاه کنترل ورودی گردنه اسدآباد، با اشاره به تشدید کنترل ورودی و خروجی شهرستان در چهار روز گذشته اظهار کرد: از شروع اجرای طرح تا امروز تعداد 6837 نفر در ورودی های شهر اسدآباد تب سنجی و بیش از 6000 خودروی غیربومی از جهت اسدآباد به تهران و بالعکس و از جهت اسدآباد به کرمانشاه و ایلام کنترل و 320 خودرو پلاک غیربومی در شهرستان اسدآباد به شهر خود بازگشت داده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای 13 فرودین، روز طبیعت پیش بینی شده است، اضافه نمود: به همین دلیل کلیه پارک ها، ورودی مراکز تفریحی و روستاهای توریستی،گردشگری مسدود و تعطیل بوده و هیچ یک از مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مهمان نیست.

وی با تاکید بر استمرار پویش در خانه می مانیم توسط شهروندان اسدآبادی برای مهار کروناویروس توضیح داد: تمامی ورودی و خروجی شهر و روستاهای شهرستان در روز طبیعت مسدود است.

فرماندار اسدآباد درخواست کرد در روز طبیعت مردم با در خانه ماندن و پیوستن به پویش در خانه می مانیم ضمن قطع زنجیره انتقال و سرایت کرونا در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران چون روزهای گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

وی از اعمال محدویت های شدید در روز طبیعت در این شهرستان اطلاع داد و اظهار کرد: کلیه راه های ارتباطی و ورودی و خروجی شهرستان در شهر و روستا مسدود و تحت کنترل شدید نیروهای انتظامی و پلیس راهور هستند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که در روز طبیعت اصرار بر خروج از شهرستان اسدآباد را داشته باشند مشمول جریمه 500 هزار تومانی قرار خواهند گرفت،اضافه نمود: تصمیم ها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم است و بر همین اساس هرگونه سرپیچی از قانون به منزله رعایت نکردن حقوق شهروندی بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می گردد.

درویشی همچنین با اشاره به مسدود بودن ورودی روستاهای گردشگری ملحمدره،حبشی،ترخین آباد،خنداب قاسم آبادوتالاب پیرسلمان و امامزاده حسن پیرسلمان و سراب ها منطقه حفاظت شده آلمابلاغ در روز طبیعت یاد آور شد: همیاری و تعاملی که این روزها در جهت مقابله با کرونا بین شهروندان و مسئولان شهرستان شکل گرفته، ستودنی است و قدردان این تعهد، نوع دوستی و مسوولیت پذیری هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 879

به "توقیف و راهنمایی 24 خودروی متخلف به پارکینگ در اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف و راهنمایی 24 خودروی متخلف به پارکینگ در اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید