تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در 45 کشور دنیا

به گزارش شارژ 10، در فستیوال فیلم آرت کینو که به صورت آنلاین برگزار می گردد، 10 فیلم هنری اروپا به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار می گیرند.

تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در 45 کشور دنیا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، فیلم تریلر سیاسی دانمارکی پسران دانمارک و فیلم درام صربستانی بخیه ها از جمله 10 فیلم اروپایی هستند که قرار است به عنوان پروژه های برتر در چهارمین دوره از فستیوال آرت کینو بین روز های اول و سی ویکم دسامبر به نمایش دربیایند.

این فستیوال آنلاین که محصول همکاری مشترک بین شبکه تلویزیونی فرانسوی- آلمانی آرته و پلتفرم دیجیتال فستیوال اسکوپ واقع در پاریس است، در 45 کشور در سراسر اروپا به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این ابتکار هنری با هدف ترفیع پخش و توزیع فیلم های اروپایی که نتوانسته اند به صورت فیزیکی و در سالن های سینما به خوبی مخاطب کسب نمایند راه اندازی شده است و برمبنای آن پنج هزار جایگاه مجازی در دسترس هر فیلم قرار داده می شود. به این ترتیب در کل فستیوال فیلم ها 50 هزار بازدید خواهند داشت.

پسران دانمارک که نخستین ساخته اولا سلیم فیلمساز دانمارکی عراقی است اوایل سال جاری در فستیوال فیلم بین المللی روتردام به نمایش درآمد. داستان فیلم حول محور دو مرد مسلمان دانمارکی می شود که از 2 سو نقشه ای برای به قتل رساندن یک سیاستمدار بسیار ناسیونالیست می کشند، اما با رویداد های غیرمنتظره ای روبرو می شوند.

داستان فیلم بخیه ها اثر میروسلاو ترزیچ فیلمساز اهل صربستان که بر پایه وقایع حقیقی ساخته شده حول محور زنی می شود که باور دارد پسرش که 18 سال پیش به او گفته شده بود در حین تولد از جهان رفته ممکن است زنده باشد. این فیلم سال جاری در برلیناله پیش نمایش شده بود.

اسوتلا سوتسورکووا کارگردان بلغاریایی با فیلم روستایی تشنگی در فستیوال آرتکینو 2019 حضور خواهد داشت. این پروژه نخستین بار در فستیوال سن سباستین پیش نمایش شد و بعد در دیگر فستیوال های سراسر جهان روی پرده رفت.

فیلم سی که ورودی آلمان در این فستیوال هست هم سال جاری پیش نمایش خود را در فستیوال روتردام تجربه کرد. داستان این فیلم درباره 24 ساعت از زندگی گروهی از دوستان است که در برلین زندگی می نمایند.

دیگر فیلم هایی که در قالب چهارمین فستیوال آرت کینو به صورت آنلاین به نمایش درمی آیند شامل نغمه غم انگیز ساخته لوییز ناربونی از فرانسه، مسی و مائود ساخته مارلین یونکمن از هلند، نرمال ساخته آدل تولی از ایتالیا، زن دیوانه ساخته مارتین لوند از نروژ، روث ساخته آنتونیو پینیائو بوتلو از پرتغال و سلفی ساخته آگوستینو فرنته از فرانسه می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 525

به "تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در 45 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در 45 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید