ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر، بازگشت فرهاد به قلعه امیر

به گزارش شارژ 10، استقلال در مصاف هفته ششم لیگ برتر امروز میهمان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر، بازگشت فرهاد به قلعه امیر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در بازی هفته ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 امروز تیم استقلال تهران میهمان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

استقلال درحالی به این مسابقه پا می گذارد که در بازی گذشته مقابل نساجی مازندران به تساوی بدون گل در استادیوم آزادی رضایت داد؛ همچون بازی پیش از فیفادی با فجرسپاسی در شیراز.

گل گهر سیرجان به عنوان حریف امروز تیم استقلال در پنج بازی گذشته دو پیروزی و سه تساوی داشته و با کسب 9 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی نهاده شده است.

استقلال طی سه بازی اخیر مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی دست پیدا نموده و همینطور طی پنج بازی با این تیم تنها یک مرتبه شکست خورده است. فرهاد مجیدی آمار مناسبی برابر قلعه نویی دارد و او طی چهار مصاف با سرمربی گذشته اش شکستی را تجربه ننموده است.

استقلال در بازی امروز به علت سرماخوردگی روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند را در اختیار ندارد، سبحان خاقانی با اعلام فرهاد مجیدی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شده و بعلاوه رشید مظاهری و بابک مرادی هم در فهرست مسافران سیرجان غایب هستند.

فرهاد مجیدی در بازی مقابل نساجی به سنگربان جوان تیمش اعتماد کرد و علیرضا رضایی 21 ساله برای نخستین بار در رقابت با سیدحسین حسینی و محمدرشید مظاهری درون دروازه نهاده شد. با توجه به عملکرد رضایی در مسابقه گذشته به نظر می رسد او برای دومین بار در مسابقه امروز در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

در غیاب مرادمند که یکی از مهره های ثابت ترکیب سه دفاعه مجیدی است، عارف آغاسی برای اولین بار در فصل جاری فرصت دارد که در ترکیب اصلی جای بگیرد و کنار سیاوش یزدانی و محمد دانشگر حضور داشته باشد.

وریا غفوری(کاپیتان) و جعفر سلمانی دو بال چپ و راست خط میانی خواهند بود که با حضور مهدی مهدی پور و آرش رضاوند تکمیل می گردد. با حضور چهار هافبک در ترکیب، سه مهاجم مدنظر مجیدی به احتمال زیاد رودی ژستد، کوین یامگا و امین قاسمی نژاد خواهند بود که در مسابقه قبلی هم کنار یکدیگر حضور داشتند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برای رویارویی با گل گهر سیرجان به توضیح زیر است:

علیرضا رضایی، عارف آغاسی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، رودی ژستد، کوین یامگا و امین قاسمی نژاد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2069

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر، بازگشت فرهاد به قلعه امیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر، بازگشت فرهاد به قلعه امیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید