بازگشت میرهاشم حسینی به اردو، اعزام چهار تکواندوکار به رُم

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم تیم ملی کشورمان که بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان را به دلیل صادر نشدن ویزا از دست داده بود، عصر شنبه چهارم خردادماه به همراه سروش احمدی، آرمین هادی پور و سجاد مردانی وارد اردوی تیم ملی شد.

بازگشت میرهاشم حسینی به اردو، اعزام چهار تکواندوکار به رُم

حسینی بعد از صادر نشدن ویزا سفر به انگلستان در گفتگو با رسانه اعلام کرده بود که به دلیل از دست دادن مسابقات جهانی و کاهش شانس حضور در المپیک شاید از تیم ملی کناره گیری کند که پس از گفتگو با مربی خود و کادر فنی تیم ملی به اردو بازگشت.

اما مرحله نخست از رقابتهای گرندپری در سال 2019 از جمعه 17 خردادماه به میزبانی ایتالیا در شهر رم آغاز می شود. 256 ورزشکار از 48 کشور در این مسابقات شرکت می کنند.

طبق برنامه در روز نخست این مسابقات جمعه 17 خردادماه تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان مبارزات خود را برگزار می کنند.

شنبه 18 خردادماه مبارزات وزن 58- کیلوگرم مردان، 57- کیلوگرم و 67+ کیلوگرم زنان انجام می شود و یکشنبه 19 خردادماه در روز پایانی این رقابتها هم تکواندوکاران وزن 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان به روی شیء هاپ چانگ می روند.

مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز و تا ساعت 14 در مرحله مقدماتی پیگیری می شود. رقابتهای نیمه نهایی و نهایی روز بعد انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 211

به "بازگشت میرهاشم حسینی به اردو، اعزام چهار تکواندوکار به رُم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت میرهاشم حسینی به اردو، اعزام چهار تکواندوکار به رُم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید