استیلى: با حضور پیروانی کادر فنی تیم امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم

به گزارش شارژ 10، سرمربى تیم فوتبال امید ایران از دریافت پیشنهادی برای دیدار با تیم المپیک قطر در خاتمه اردوی آینده اطلاع داد.

استیلى: با حضور پیروانی کادر فنی تیم امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش ، به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال امید ایران در آستانه شروع اردوى تیم ابتدا از اضافه شدن امیرحسین پیروانى به کادر فنى اطلاع داد و گفت: همه ما به خوبى مى دانیم که کار سختى در پیش داریم و به همین دلیل از ابتدا به دنبال ایحاد کادرى قدرتمند با حضور نفرات توانمند و با تجربه بودیم. علاوه بر رضا شاهرودى و علیرضا امامى فر که هر 2 از مربیان با دانش و صاحب تجربه هستند با موافقت کمیته فنى با امیرحسین پیروانى وارد مذاکره شدیم. پیروانى مربى با دانش و با اخلاقى است که در تیم جوانان سابقه همکارى با تعدادى از اعضاى تیم را داشته و از هر نظر یک انتخاب بسیار منطقى و مناسب بود.

هیچ هدفى به جز موفقیت و سربلندى تیم المپیک وجود ندارد

او ادامه داد: چند جلسه با هم صحبت کردیم و خیلى زود به توافق رسیدیم چرا که نگاه مثبت و سازنده اى وجود داشت و فکر مى کنم در این کادر هیچ هدفى به جز موفقیت و سربلندى تیم المپیک ایران وجود ندارد. امیرحسین پیروانى عضو جدید کادر فنى تیم امید خواهد بود که کار خودش را از اردوى آتى رسما با تیم شروع مى کند. به این ترتیب کادر ما تکمیل شده و در بخش فنى هم یک تیم کامل، یکدل و متحد خواهیم بود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید اعلام شد

سرمربى تیم ملى امید ایران همچنین از احتمال انجام دیدار این تیم برابر قطر اطلاع داد و گفت: فدراسیون فوتبال قطر به ما پیشنهاد داد بعد از بازی مقابل اندونزی در دوحه برابر تیم المپیک قطر قرار بگیریم. این پیشنهاد از هر نظر فوق العاده است، اما با بازى هاى لیگ تداخل دارد. بر همین اساس با آقاى سعید فتاحى مذاکراتى داشتیم که باید از وی و سازمان لیگ همچنین مربیان باشگاه ها به خاطر حمایت هایی که در تنظیم برنامه ها با تیم امید تا امروز داشته اند تشکر کنم.

او اضافه نمود: اگر شرایط فراهم گردد و بتوانیم امکان جا به جایی بازی ها را داشته باشیم می توانیم بعد از انجام 2 مسابقه برابر اندونزی یک بازی بسیار مفید هم مقابل قطر برگزار کنیم که در این صورت اردوى آبان ماه براى ما بسیار مفید و ایده آل خواهد بود.

استیلى در انتها گفت: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر مى کنم همچنین امیدوارم سایر بخش ها و ارگان هاى مربوطه هم در این مقطع باقیمانده نهایت همراهى و حمایت را از تیم داشته باشند تا فدراسیون فوتبال در این راستا تنها نباشد و در فرصت کوتاه باقیمانده با بهترین شرایط و تامین تمامى امکانات مورد احتیاج برنامه هاى آماده سازى خودمان را به بهترین شکل ممکن دنبال کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 426

به "استیلى: با حضور پیروانی کادر فنی تیم امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلى: با حضور پیروانی کادر فنی تیم امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید