تور ترکیه ارزان: استرداد کامل وجه بلیط های صادره به مقصد ترکیه

به گزارش شارژ 10، سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ممنوعیت تردد سراسری در کشور ترکیه، خاطرنشان کرد که تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی موظف به استرداد وجه بلیط های صادره به این کشور هستند.

تور ترکیه ارزان: استرداد کامل وجه بلیط های صادره به مقصد ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد در سراسر کشور ترکیه از ساعت 19 روز پنجشنبه 29 آوریل 2021 تا ساعت 5 بامداد روز دوشنبه 17 مه 2021 به منظور پیشگیری از توسعه کووید 19 و در عین حال جلوگیری از ورود گردشگر های خارجی، از صدور ابلاغیه ای به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی جهت استرداد کامل وجه بلیط های صادره به مقصد این کشور اطلاع داد. بر این اساس، شرکت های هواپیمایی ترکیش ایرویز، سان اکسپرس، پگاسوس، فری برد، تیلویند، کرندون و شرکت های هواپیمایی داخلی موظف به استرداد کامل وجه بلیط های صادره به مقصد ترکیه هستند. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه اذعان داشت:

صورت درخواست ابطال بلیط و دریافت وجه آن از سوی مسافر، چنانچه تاریخ عزیمت و بازگشت مسافر از ایران به ترکیه بین دو بازه زمانی مذکور باشد، باید وجه بلیط صادره به صورت کامل و بدون اخذ هرگونه جریمه استرداد گردد.

ذیبخش با تاکید بر اینکه بلیط های دو طرفه RT که تاریخ رفت و برگشت آن ها به ایران بین بازه زمانی 27 لغایت 29 آوریل 2021 است مشمول این بند نمی گردد، اضافه نمود:

در صورت درخواست مسافر تغییر تاریخ پرواز خروجی از ایران به تاریخی بعد از تاریخ برطرف محدودیت های اعلامی به وسیله دولت ترکیه است و هرگونه تغییر رزرواسیون و صدور بلیط نو Rebooking/Reissue باید بدون جریمه صورت پذیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بعلاوه با بیان اینکه تغییر رزرواسیون پرواز خروجی در محدوده زمانی ممنوعیت تردد در ترکیه به درخواست مسافر، مشمول این بند نخواهد بود و تابع مقررات کلاس نرخی در مورد شرایط تغییر رزرواسیون است، توضیح داد:

بلیط مسافرانی که از فرودگاههای ترکیه به صورت ترانزیت (توقف کمتر از 24 ساعت) استفاده می نمایند و مقصد نهایی آن ها کشور ثالث است، مشمول این بخشنامه نمی گردد و کلیه بلیط هایی که مغایر با این بخشنامه ابطال و وجه آن ها به طور کامل استرداد نشده است باید مجددا آنالیز و ضمن اطلاع رسانی نسبت به استرداد جریمه کسر شده به مسافر اقدام گردد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / cannews.aero
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1975

به "تور ترکیه ارزان: استرداد کامل وجه بلیط های صادره به مقصد ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: استرداد کامل وجه بلیط های صادره به مقصد ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید