آیپد مینی 6 ممکن است تراشه ی A15 و رابط هوشمند داشته باشد

به گزارش شارژ 10، گویا اپل می خواهد در نسل ششم آیپد مینی از تراشه تازه A15 و رابط هوشمند Smart Connector استفاده کند. این ادعای تازه از طریق سایت 9to5Mac مطرح شده است.

آیپد مینی 6 ممکن است تراشه ی A15 و رابط هوشمند داشته باشد

به نظر می رسد که اپل در نسل نو آیپد مینی که دارای نام رمز J310 است، بهبود های مختلفی را ایجاد خواهد کرد. این گزارش منتشر شده نام می کند که یکی از بهبود های اصلی رخ داده در نسل بعدی آیپد مینی استفاده از تراشه نو A15 در این تبلت است. برای اطلاع باید بگوییم که اپل از این تراشه در نسل بعدی آیفون هم استفاده خواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده درباره تراشه A15 نشان می دهند که این تراشه همانند A14، با فناوری 5 نانومتری ساخته شده است. همچنین گفته شده است که اپل در حال کار کردن بر روی نسخه قدرتمندتری از این تراشه به نام A15X است و انتظار می رود که از این تراشه در آینده در آیپد ها استفاده شود.

یکی دیگر از افشاگران اطلاعات محصولات اپل به نام Jon Prosser، پیش تر مدعی شده بود که نسل ششم آیپد مینی دارای پورت USB-C است. اگر این ادعا به حقیقت تبدیل شود کاربران می توانند دستگاه ها و لوازم جانبی مختلفی را به این آیپد متصل کنند. بدون شک استفاده از پورت USB-C در آیپد مینی باعث می شود که نسل نو آیپد مینی از این لحاظ مشابه آیپد پرو و آیپد ایر شود.

یکی دیگر از شایعه های منتشر شده درباره آیپد مینی 6، اضافه شدن رابط Smart Connector به این دستگاه است. اضافه شدن این رابط هوشمند پیش تر به وسلیه رندرهای منتشر شده از طریق Jon Prosser از نسل نو آیپد مینی هم تأیید شده بود. Jon Prosser گفته بود که این رندر ها را با توجه به تصاویر واقعی منتشر شده از این دستگاه درست کرده است.

این گزارش نو همچنین نام می کند که اپل می خواهد لوازم جانبی مختلفی را هم برای استفاده از رابط Smart Connector آیپد مینی توسعه دهد. البته هنوز نمی دانیم که این لوازم جانبی چه چیز هایی هستند.

همچنین این گزارش به صورت جداگانه ای می گوید که اپل در ارزان ترین نسخه آیپد که با نام رمز J181 در حال توسعه است، از تراشه A13 استفاده شده در سری آیفون های 11، استفاده خواهد کرد. همان گونه می دانید این شرکت در نسل کنونی این آیپد از تراشه A12 استفاده می کند و بدون شک استفاده از تراشه A13 باعث افزایش قدرت پردازشی این دستگاه خواهد شد.

تحلیلگر نشریه بلومبرگ Mark Gurman پیش تر گفته بود که نسل نو آیپد مینی پاییز امسال عرضه خواهد شد. بیشتر حدس و گمان ها و شایعه های مطرح شده درباره این آیپد نام می کنند که اپل در این نسل از آیپد مینی از نمایشگر بزرگتر 8.4 اینچی با حاشیه های کمتر و طراحی ظاهری مشابه نسل نو آیپد ایر استفاده خواهد کرد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1709

به "آیپد مینی 6 ممکن است تراشه ی A15 و رابط هوشمند داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی 6 ممکن است تراشه ی A15 و رابط هوشمند داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید