شروع درخشش لئو مسی ، بایرن مونیخ در یک قدمی قهرمانی

به گزارش شارژ 10، بارسلونا بازگشت موفقیت آمیزی به لالیگا بعد از دوران کرونا داشت.

شروع درخشش لئو مسی ، بایرن مونیخ در یک قدمی قهرمانی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران ،بارسلونا با رجحان 4 بر صفر در خانه مقابل مایورکا در بازی هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) به صدرنشینی اش در جدول این رقابت ها ادامه داد.

بارسا توسط ویدال در دقیقه 2 و برات ویت در دقیقه 37 به گل رسید و نیمه اول را با رجحان به سرانجام رساند. حسن ختام درخشش میهمان هم گل های آلبا در دقیقه 79 و مسی در دقیقه 3+90 بود. بارسلونا با این پیروزی 61 امتیازی شد و حداقل تا هفته آینده لالیگا به صدرنشینی اش ادامه داد.نکته جالب بازی، اثرگذاری مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا بود که پاس گل های دوم و سوم تیمش را ارسال کرد و چهارمین گل بارسلونا را هم زد.

***

بایرن مونیخ با رجحان خانگی 2 - یک مقابل بوروسیامونشن گلادباخ در آخرین بازی شب اول از هفته سی و یکم رقابت های بوندس لیگای یک آلمان در آستانه هشتمین قهرمانی متوالی در لیگ داخلی نهاده شد.

در این بازی بدون تماشاگر آلیانتس آره نا، میزبان توسط زیرکزی در دقیقه 26 و گورتسکا در دقیقه 86 به گل رسید و پاوار در دقیقه 57 به اشتباه دروازه تیمش را گشود و تنها گل گلادباخ را به ثبت رساند. بایرن با این برد 73 امتیازی شد و در فاصله 7 امتیازی با دورتموند رده دومی تنها به یک پیروزی در 3 بازی آینده برای قطعی کردن هشتمین قهرمانی متوالی در بوندس لیگا احتیاج دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1016

به "شروع درخشش لئو مسی ، بایرن مونیخ در یک قدمی قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع درخشش لئو مسی ، بایرن مونیخ در یک قدمی قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید