آبشار نیاگارا یخ زد! تصاویری نفس گیر از آبشار نیاگارا در زمستان

به گزارش شارژ 10، تصاویری از آبشار نیاگارا در زمستان

این روزها زمستان با شکوه هرچه تمام تر احساس می گردد و خوشبختانه شاهد بارش های پربرکتی هستیم. زمستان در اونتاریو کانادا هم رسما حضور خود را اعلام نموده و در نتیجه کاهش دمای هوا به منفی صفر، آبشار باشکوه نیاگارا یخ زده است. نیاگارا همواره باشکوه و زیباست و با یخ زدن آبشار، تصاویری بدیع و نفس گیر به وجود آمده است که اتفاقا باعث جذاب تر شدن آن هم شده است. به این ترتیب سرمای هوا نه تنها تعداد بازدیدکنندگان این آبشار را کم ننموده، بلکه باعث شده تا شمار زیادی از مسافران و مردم محلی برای تماشای آبشار بزرگ نیاگارا که یخ زده و به صورت قندیل های غول پیکر و فوق العاده زیبا درآمده به این منطقه بیایند. در این مطلب با همدیگر به تماشای تصاویری نفس گیر از آبشار نیاگارا در زمستان می نشینیم. با خبرنگاران همراه باشید.

آبشار نیاگارا یخ زد! تصاویری نفس گیر از آبشار نیاگارا در زمستان

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

در چند روز گذشته خبر یخ زدن آبشار نیاگارا در همه جا پیچیده و عکاسان حرفه ای و مردم عادی را از نقاط دور و نزدیک به این آبشار کشانده است.

آبشارهای نیاگارا که بیشتر به نام آبشار نیاگارا شناخته می گردد در واقع مجموعه ای از سه آبشار بزرگ است که در مرز بین استان اونتاریو کانادا و نیویورک آمریکا قرار گرفته است.

فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام در روزهای اخیر مملو از تصاویر زیبای آبشار نیاگارای یخ زده بوده و عکس هایی هنری و بی نظیر از این آبشار ثبت شده است.

این آبشارها از بزرگ به کوچک عبارتند از آبشار نعل اسب یا آبشار کانادایی، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس.

برف و یخ شاخه های درختان و گیاهان اطراف آبشار نعل اسب، در استان اونتاریو کانادا را در بر گرفته اند و چنین تصاویر بدیع و زیبایی را به وجود آورده اند.

آبشار نعل اسب یا آبشار کانادایی دقیقا در مرز بین آمریکا و کانادا قرار گرفته، اما به این دلیل که دو سوم آن در استان اونتاریو واقع شده به نام آبشار کانادایی مشهور شده است. در حالی که آبشار کانادایی تماما در بخش آمریکایی قرار گرفته است.

دمای هوای منفی صفر درجه کم کم آبشار نیاگارا را در بر گرفته و این آبشارهای باشکوه و بزرگ را به صحنه های سیاه و سفید و جادویی تبدیل نموده است.

آبشار نیاگارا در زمستان حاصل جریان هوای سرد است که بر فراز آمریکای شمالی در حال حرکت است و باعث شده تا این پدیده های طبیعی فوق العاده به سرزمینی یخ زده و خارق العاده تبدیل شوند.

یخ زدن آب رودخانه ها و آبشارهای نیاگارا امری غیر عادی نیست و تقریبا هر زمستان این اتفاق رخ می دهد. با این حال، به دلیل جریان آب هر سال با توجه به شدت سرما بخش های متفاوتی از این آبشارها یخ می زند.

سال جاری اما به دلیل کاهش دما و سرمای متوالی این آبشارها به طور کامل یخ زده اند و تصاویری شگفت انگیز برای عکاسان پدید آورده اند.

هنگامی که سرمای شدید هوا این مناطق را در بر می گیرد با پدیده ای روبرو می شویم که آبشارهای یخ زده نامیده می شوند. این امر پیش از این در سال های 2014 و 2015 هم به دلیل گردبادهای قطبی اتفاق افتاده بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 828

به "آبشار نیاگارا یخ زد! تصاویری نفس گیر از آبشار نیاگارا در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار نیاگارا یخ زد! تصاویری نفس گیر از آبشار نیاگارا در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید