گوشی تاشو سامسونگ را در تصویر رندر ببینید

به گزارش شارژ 10، سامسونگ هفته گذشته برای اولین بار گوشی خمیده خود را با نمایشگر Infinity Flex در مراسم توسعه دهندگان خود، نشان داد. اما در جریان این نمایش، این شرکت نور سالن را تا حد زیادی کم کرد تا جزئیات طراحی این گوشی دیده نشود و تنها نمایشگر 7.3 اینچی داخلی این گوشی همراه با نمایشگر پشتی نمایش داده شد. حالا LetsGoDitial یک تصویر رندر از این محصول ساخته که تا حد زیادی به ما نشان می دهد از گوشی تاشو سامسونگ باید چه انتظاری داشته باشیم.

گوشی تاشو سامسونگ را در تصویر رندر ببینید

این گوشی هوشمند که احتمالا Galaxy F نام خواهد گرفت، در بخش پشتی خود نمایشگری 4.6 اینچی با رزولوشن 1960 در 480 پیکسل خواهد داشت. لولا تا شونده این گوشی نیز آنطور که در تصویر رندر نمایش داده می گردد، شبیه به لپ تاپ های سرفیس بوک شرکت مایکروسافت طراحی شده که بین دو لبه گوشی، کمی فاصله می اندازد. البته ممکن است سامسونگ از چنین لولایی استفاده نکند و در صورت تا کردن گوشی، این لولا به صورت کامل تا گردد و هیچ فاصله ای میان دو لبه دستگاه باقی نماند.

نمایشگر داخلی دستگاه که این گوشی را به یک تبلت کوچک تبدیل می نماید نیز اندازه 7.3 اینچی با رزولوشن 1536 در 2152 پیکسل خواهد داشت. سامسونگ همچنین با شرکت گوگل همکاری نموده تا بتواند سازگاری اندروید را با این دستگاه بالا ببرد و در شرایط تبلت یا گوشی، عملکرد نرم افزاری دستگاه عالی باشد.

همچنین محتمل است شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC سال آینده میلادی در شهر بارسلون که در ماه فوریه برگزار می گردد، این گوشی را بار دیگر به نمایش بگذارد و زمان عرضه این محصول نیز ماه مارچ در نظر گرفته شده است. از نظر قیمتی، حدس زده می گردد این گوشی قیمتی در حدود 1770 دلار داشته باشد که با هیچ متر و معیاری، قیمت گلکسی اف به دیگر پرچمداران بازار شباهت ندارد. البته این قیمت توسط سامسونگ هم تایید نشده اما مدیرعامل این شرکت اطمینان دارد که می توانند تا یک میلیون از این محصول را به فروش برسانند. شما درباره گلکسی اف چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 94

به "گوشی تاشو سامسونگ را در تصویر رندر ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو سامسونگ را در تصویر رندر ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید