کسب 7 مدال از بازی های آسیایی در تاریخ ورزش همدان بی سابقه است

به گزارش شارژ 10، رسول منعم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به عملکرد ورزشکاران همدانی در بازی های آسیایی گفت: در رشته قایقرانی مریم امیدی پارسا موفق به کسب 2 مدال نقره در روئینگ 4 نفره و دونفره شد؛ همچنین مریم کرمی نیز در رشته قایقرانی یک مدال نقره در روئینگ 4 نفره و یک برنز در روئینگ دونفره کسب کرد به طوریکه به تنهایی قایقرانی همدان موفق به کسب 3 مدال نقره و یک برنز شد.

کسب 7 مدال از بازی های آسیایی در تاریخ ورزش همدان بی سابقه است

وی اضافه کرد: همچنین در رشته بوکس فرود ظفری موفق به کسب مدال نقره شد و مه لقا جامعه بزرگ تیرانداز خوب استان همدان نیز مدال برنز را به گردن آویخت و تنها طلایی کاروان همدان نیز حمید میرزایی پارسا در رشته کبدی بود.

وی گفت: در مجموع کاروان ورزش همدان در بازی های آسیایی موفق به کسب 7 مدال با ارزش و رنگارنگ شد که از نظر کسب مدال در تاریخ ورزش استان بی سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به عملکرد خوب داوران همدانی در بازی های آسیایی گفت: علاوه بر حضور ورزشکاران خوب استان در بازی های آسیایی؛ 3 داور بین المللی نیز از همدان در این رقابت ها داشت.

منعم مطرح نمود: بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال، هادی سالم داور بین المللی بسکتبال و بهاره سیفی داور بین المللی فوتبال بانوان 3 داور بین المللی استان همدان حاضر در این رقابت ها بودند که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

وی با اشاره به عملکرد سایر ورزشکاران همدانی در این رقابت ها گفت: آرزو حکیمی در رشته قایقرانی علی رغم کوشش زیاد دستش از مدال کوتاه ماند اما ورزش استان همدان قدردان کوشش تمام این ورزشکاران خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح نمود: همچنین مبینا عزیزی در رشته جودو و آذر کولیوند در رشته کوراش در کسب مدال ناکام ماندند.

منعم با اشاره به برنامه تقدیر از مدال آوران گفت: به زودی طی مراسمی از تک تک مدال آوران، داوران و تمام ورزشکارانی که در جاکارتا حضور داشتند و برای استان همدان افتخارآفرینی کردند تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: امیدوار به کسب 3 مدال نیز در بازی های پاراآسیایی هستیم.

لازم به ذکر است؛ امروز استاندار همدان و روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان طی پیغام هایی از عملکرد ورزشکاران همدانی در بازی های آسیایی تقدیر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 31

به "کسب 7 مدال از بازی های آسیایی در تاریخ ورزش همدان بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 7 مدال از بازی های آسیایی در تاریخ ورزش همدان بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید