چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟

به گزارش شارژ 10، مسائل فنی سریال دلدادگان و تغییر انتها بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران رخ داده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقادهایی در فضای مجازی وادار کرد. در این میان نوک پیکان برخی انتقادها بار دیگر تلویزیون را هدف قرار داده و اینگونه عنوان نموده اند که صداوسیما انتها را تغییر داده است. این در حالی است که کارگردان سریال دلدادگان با ارائه توضیحاتی درباره انتها بندی این مجموعه، به برخی پرسش های مخاطبان پاسخ داده و تاکید نموده است که صداوسیما هیچ دخالتی و سانسوری در قسمت های انتهای نداشته است.

چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟

به گزارش خبرنگاران، همزمان با سرانجام سریال دلدادگان جمعی از مخاطبان این سریال در فضای مجازی انتقادهایی را درباره قسمت آخر مطرح نموده اند که پانته آ بهرام یکی از بازیگران مجموعه هم با آنان همراه شد. بهرام با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بخش هایی از سریال دلدادگان را به نمایش گذاشته و نوشته است: سرانجام افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می شد و... او برای این مطلب از هشتگ مسائل مالی استفاده نموده است و گویا از این طریق سعی دارد مسائل مالی صداوسیما را علت عدم حضورش در قسمت سرانجامی این سریال عنوان کند.

در پی انتشار این مطلب توسط بازیگر دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان) با تاکید بر اینکه صداوسیما حتی یک فریم از قسمت سرانجامی را تغییر نداده است، در عین حال برخی صحنه ها از جمله صحنه تصادف را به شرایط و خط قرمزهای تلویزیون نسبت داده است. او همچنین ادعای برخی مخاطبان درباره سرانجام باز دلدادگان را رد نموده است.

هادی در پاسخ به انتقاد پانته آ بهرام بدون نام بردن از وی خاطرنشان نموده است: یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد که دلیل را تهیه کننده شرح می دهد. بنابراین ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان هم با تاکید بر اینکه صداوسیما تغییری در سرانجام بندی نداده است در عین حال درباره مسائل مالی اینگونه گفته است که به دلیل وسیع بودن پروداکشن، پرداخت ها کمی به مشکل برخورده بوده است. همه عوامل با این مسائل ما را همراهی کردند جز یک بازیگر که در سکانس نهایی حاضر نشد.

بر اساس این گزارش خبرنگاران، آخرین قسمت از سریال دلدادگان شامگاه پنجشنبه سوم آبان ماه روی آنتن رفت. همچنین صداوسیما نشستی را با حضور عوامل این سریال فردا در مرکز همایش های این رسانه برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 82

به "چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی قصه دلدادگان را تمام کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید