پاداش صعود به نیمه نهایی در حساب خارجی ها

به گزارش شارژ 10، تنها امید پرسپولیس پاداشی است که ای اف سی بابت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به آن ها پرداخت کند.

پاداش صعود به نیمه نهایی در حساب خارجی ها

به گزارش خبرنگاران ، طلبکار بودن مربیان و بازیکنان پرسپولیس اتفاق تازه ای نیست که متعجب مان کند. فقط شگفت زده شدیم که مدیرعامل این باشگاه بعد از دربی بی مقدمه گفت که خارجی های پرسپولیس بابت این فصل دریافتی نداشته اند. همان خبری که پیش از این بارها درباره اش نوشته بودیم و انگار همین یک تاییدیه را کم داشت.

حالا پرسش این است که بدهی باشگاه پرسپولیس به مربیان و بازیکنان خارجی اش چقدر است؟ یا حداقل برانکو ایوانکوویچ به عنوان بزرگ ترین طلبکار فعلی، چقدر از باشگاه طلب دارد؟ با توجه به این که برانکو به طلب های فصل گذشته هم اشاره کرده و بر خلاف شرطش برای تمدید قرارداد هنوز قراردادهای فصل پیش را با او و همکارانش تسویه نکرده اند، نمی توان رقم دقیقی بیان نمود اما بر اساس گفته های منابع موثق نزدیک به باشگاه برانکو بیش از 300 هزار دلار بابت این 5 ماه و بخشی از قرارداد فصل گذشته اش را طلب دارد.

به عبارتی باشگاه پرسپولیس باید رقمی حدود 5 میلیارد و 400 میلیون تومان برای تهیه دلار 18 هزار تومانی هزینه کند چرا که دلار دولتی به این باشگاه تعلق نمی گیرد. هر چند رقم ریالی دستمزد برانکو هم برای باشگاه هنگفت است اما موضوع اصلی مشکل در تهیه ارز آزاد است و مسولان باشگاه پرسپولیس با وجود تلاش هایی که در این مدت داشته اند، هنوز موفق به تهیه ارز برای پرداخت مطالبات خارجی های خود نشده اند.

در حال حاضر تنها امید پرسپولیس پاداشی است که ای اف سی بابت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به آن ها پرداخت کند. پرسپولیس به واسطه حضور در نیمه نهایی تا کنون 810 هزار دلار پاداش گرفته که این پاداش در صورت صعود به فینال افزایش می یاید و خیال باشگاه را از بدهی های ارزی راحت کند.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 58

به "پاداش صعود به نیمه نهایی در حساب خارجی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش صعود به نیمه نهایی در حساب خارجی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید