نت فلیکس مجموعه دیابلو را می سازد

به گزارش شارژ 10، این طور که به نظر می رسد، شرکت نت فلیکس مشغول ساخت یک مجموعه سریالی انیمیشنی از روی بازی های دیابلو است. با اینکه خبر ساخت مجموعه دیابلو را رسما از سوی نت فلیکس نشنیده ایم، ولی به لطف یک توییت، کم و بیش مطمئن هستیم که ساخت این مجموعه آغاز گردیده است.

نت فلیکس مجموعه دیابلو را می سازد

خبر ساخت سریال انیمیشنی دیابلو را توسط نویسنده فیلم بعدی پسرجهنمی (هل بوی) در توییتر شنیدیم. آندی کازبی (Andy Cosby) در قالب یک توییت نوشته بود که او نویسندگی و تهیه کنندگی مجموعه دیابلو را که توسط بلیزارد و نت فلیکس ساخته می شود، برعهده گرفته است.

این توییت در حال حاضر پاک گردیده است و همین موضوع، ما را مطمئن می نماید که باید به زودی منتظر رونمایی مجموعه دیابلو از سوی نت فلیکس باشیم.

کوشش موفق نت فلیکس در تبدیل یک بازی ویدیویی دیگر به مجموعه ای انیمیشینی، بدون شک آن ها را برانگخیته است تا سراغ دیگر بازی ها بروند. مجموعه کسلوانیا توانست بازخورد بسیار خوبی از سوی منتقدان و بیننده ها بگیرد و بدون شک نت فلیکس می خواهد موفقیت آن را با دیابلو تکرار کند.

داستان مجموعه بازی های دیابلو بیشتر حول شخصیت های آن می شود. مجموعه انیمیشنی دیابلو هم این ظرفیت را دارد تا شخصیت های معروف دیابلو را در صحنه های اکشن درست و درمان به تصویر بکشد. از طرف دیگر، چیزی که از مجموعه بازی های دیابلو در خاطرمان مانده، مبارزات و کلاس ها و قدرت ها و سیاهچال های آن هستند و نه داستان و شخصیت های بازی.

نمی دانیم نویسندگان مجموعه سریالی دیابلو چه روندی را می خواهند برای آن در نظر بگیرند و آیا قرار است شاهد عناصر گیم پلی دیابلو هم در مجموعه آن باشیم یا نه. با تمام این اوصاف، اگر بگوییم که سازندگان مجموعه سریالی دیابلو چالش های بزرگی مقابل خود خواهند داشت، چندان بیراه نگفته ایم.

اگر دیابلو بازی نکرده اید، شاید بخواهید نگاهی به نسخه نینتندو سوییچ این بازی بیاندازید که قرار است در روز دوم نوامبر امسال عرضه شود.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 51

به "نت فلیکس مجموعه دیابلو را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت فلیکس مجموعه دیابلو را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید