معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام اطلاع داد؛ پرداخت 14 میلیارد و 555 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته

به گزارش شارژ 10، معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام از پرداخت 14 میلیارد و 555 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته اطلاع داد.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام اطلاع داد؛ پرداخت 14 میلیارد و 555 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته

فرمان عزیزنیا معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت: در 9 ماه امسال مبلغ 14 میلیاردو 555 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به 92 نفر بیمار بهبود یافته اعتیاد در استان پرداخت شده است.

وی بیان نمود: امسال 132 نفر از معتادان بهبود یافته برای دریافت وام به اداره بهزیستی معرفی شده و تا الان 92 نفر پیروز به دریافت وام و 40 نفر دیگر نیز در حال تکمیل پرونده می باشند.

عزیزنیا افزود: وام اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته ای تعلق میگیرد که در کمپ های دارای مجوز بوده و یک سال از پاکی ان ها گذشته باشد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن شغل برای این افراد باعث میشود دوباره به سراغ این بلای خانمان سوز نروند اضافه نمود: میزان تسهیلات پرداختی به این افراد بین 150 تا 200 میلیون ریال می باشد.

لازم به ذکر است استان ایلام داری 14 کمپ ترک اعتیاد می باشد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 148

به "معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام اطلاع داد؛ پرداخت 14 میلیارد و 555 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام اطلاع داد؛ پرداخت 14 میلیارد و 555 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید