فوتبال دنیا، قرعه سخت برای آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس

به گزارش شارژ 10، فوتبال دنیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس، قرعه سختی نصیب تیم فوتبال آرسنال شد.

فوتبال دنیا، قرعه سخت برای آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس

به گزارش خبرنگاران، با انتها بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه کشی مرحله بعدی این رقابت ها برگزار گردید که بر این اساس در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، تیم های همشهری آرسنال و تاتنهام باید به مصاف یکدیگر بروند.

بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس از روز 17 دسامبر (26 آذر) شروع می گردد و در جریان آنها، آرسنال در استادیوم خانگی اش امارات میزبان دیگر تیم شمال لندن خواهد بود.

تاتنهام برای رسیدن به این مرحله، دیگر حریف همشهری اش وستهام را شکست داد. آرسنال هم با نتیجه 2 بر یک بلکپول را از پیشِ رو برداشت که در این مسابقه هر دو تیم 10نفره به کارشان انتها دادند.

آرسنال و تاتنهام در حالی در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه برابر هم قرار می گیرند که روز دوم دسامبر (11 آذر) هم باید در لیگ برتر دربی لندن را برگزار نمایند. پیروزی سخت آرسنال برابر بلکپول در خانه، ماجراجویی های لمپارد مقابل تیم سابقش انتها یافت

در همین حال تیم فوتبال چلسی نیز که شب گذشته (چهارشنبه) تیم دسته اولی دربی کانتی تحت راهنمایی فرانک لمپارد (تیمی که منچستریونایتد را از گردونه رقابت ها حذف کرد) با نتیجه 3 بر 2 شکست داد، در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف بورنموثی برود که بر نوریچ غلبه کرد.

در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی، تیم بورتون آلبیون که ناتینگهام فارست را حذف کرد، با میدلزبورو، یکی دیگر از تیم های دسته اول فوتبال انگلیس مصاف خواهد داشت، تیمی که کریستال پالاس را حذف نموده است.

تیم های آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی هنوز تعیین نیستند. آن بازی، در یک سوی میدان برنده مصاف امشب تیم های منچسترسیتی و فولام قرار خواهد گرفت و در سوی دیگر برنده مصاف تیم های لسترسیتی و ساوتهمپتون که به دلیل درگذشت مالک باشگاه لسترسیتی در حادثه سقوط هلی کوپتر به تعویق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 85

به "فوتبال دنیا، قرعه سخت برای آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، قرعه سخت برای آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید