فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه شهر گردشگر معرفی گردیده است، بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است

به گزارش شارژ 10، معاون گردشگری گفت: نمایشگاه شهر گردشگر در 22هزار متر فضای نمایشگاهی در مجموعه بزرگ ایران مال برپا گردیده است.

فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه شهر گردشگر معرفی گردیده است، بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است

محمد محب خدایی معاون گردشگری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این نمایشگاه در 186 غرفه در فضایی به مساحت 22 هزار متر فضای نمایشگاهی که 16هزار متر آن مسقف است، برپا گردیده است.

او توضیح داد: 31 استان در این نمایشگاه به معرفی جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری خود پرداخته اند، همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه سایر دستگاههایی که در حوزه شهر گردشگر اقداماتی را انجام داده اند به معرفی برنامه های خود پرداخته اند.

محب خدایی یادآور شد: با توجه به اینکه اغلب بازدیدکنندگان این نمایشگاه را سرمایه گذاران تشکیل می دهند، فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و واگذاری فرصت های سرمایه گذاری استانها پیش آمده است.

او افزود: تمام صنایع وابسته به گردشگری اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، صنایع ساختمانی و تجهیزات شهری که در حوزه گردشگری و شهر گردشگر فعالیت دارند در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون گردشگری گفت: بازدید از این نمایشگاه تا 7 شهریور از ساعت 10 صبح تا 19 در مجموعه ایران مال برای عموم آزاد و رایگان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 20

به "فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه شهر گردشگر معرفی گردیده است، بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه شهر گردشگر معرفی گردیده است، بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید