طالبی: فتحی باید پس از خاتمه فصل گذشته به استقلال می آمد، انرژی زیادی صرف تمدید قرارداد تیام و جپاروف شد

به گزارش شارژ 10، پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که سرپرست فعلی باشگاه استقلال باید زودتر به این مجموعه می آمد.

طالبی: فتحی باید پس از خاتمه فصل گذشته به استقلال می آمد، انرژی زیادی صرف تمدید قرارداد تیام و جپاروف شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، جلال طالبی با تأکید بر اینکه تغییر مدیریت در باشگاه استقلال باید زودتر از اینها انجام می شد، گفت: هر مدیر جدیدی احتیاج به زمان دارد تا بتواند برنامه های باشگاه را به خوبی به پیش ببرد و اگر استقلال نتوانست در بازی های اخیر نتیجه بگیرد، نباید آن را به مدیریت و حتی کادر فنی نسبت داد.

وی اضافه کرد: امیرحسین فتحی حداقل باید پس از انتها دوره قبل لیگ برتر در باشگاه استقلال فعالیتش را شروع می کرد که در این صورت هم نفرات کلیدی حفظ می شدند و هم اینکه برای جذب بازیکنان جدید زمان مناسب در اختیارش بود. متأسفانه برای جذب تیام و جباروف مدت ها معطل ماندند و زمان و انرژی زیادی صرف شد، اما در نهایت این دو بازیکن از استقلال جدا شدند. اگر همان زمان، قرارداد حرفه ای با این بازیکنان بسته بودند و از استقلال جدا نمی شدند به طور قطع دست شفر بازتر بود و او می توانست با بازیکنان محوری و تاکتیک پذیر به تفکراتش برسد. البته در زمانی کوتاه چند بازیکن در زمان مدیریت تازه شدند، اما چون فرصت کافی در اختیار شفر نبود، آنها نتوانستند با نفرات قبلی به هماهنگی لازم برسند که این مسئله در بازی رفت مقابل السد به چشم آمد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان توضیح داد: تماشاگران نگران و ناراحت هستند، اما باید خویشتن دار باشند تا مدیریت جدید بتواند برنامه ریزی و آینده نگری کند. نه تنها فتحی، بلکه هر مدیر دیگری در مدت کوتاه نمی تواند برنامه صحیح طراحی کند. یک مدیر باید حداقل برنامه پنج ساله داشته باشد و آموزشگاه در یک باشگاه باید آنقدر اکتیو (فعال) باشد که بتوان از دل آن بازیکنان مستعد و آتیه دار را شناسایی و آنها را برای فردایی بهتر آماده کرد.

طالبی اعلام کرد: مشکل مهم دیگر، انباشت بدهی ها بود که مدیران استقلال برای پرداخت آن کوشش زیادی انجام دادند که نمونه آن را پیشتر ندیده بودیم. واقعیت این است که تلنبار شدن بدهی ها و شکایت ها منحصر به استقلال نیست و این مشکل گریبان باشگاه های ما را گرفته و تا زمانی که آموزه های فوتبال حرفه ای را پیاده نکنیم، این مسائل پابرجا خواهد بود. امیدوارم مسئولان ذی ربط و اعضای هیئت مدیره با برنامه های راهبردی، مسیر را برای موفقیت استقلال در دوره تازه حیات این تیم تسطیح نمایند تا طرفداران از پیله نگرانی و اضطراب خارج شوند.

وی در انتها گفت: به عنوان عضوی از جامعه فوتبال، آرزو می کنم که تیم های ریشه داری چون استقلال بتوانند در سایه حمایت خوب مسئولان به روزهای خوب گذشته برگردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 40

به "طالبی: فتحی باید پس از خاتمه فصل گذشته به استقلال می آمد، انرژی زیادی صرف تمدید قرارداد تیام و جپاروف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبی: فتحی باید پس از خاتمه فصل گذشته به استقلال می آمد، انرژی زیادی صرف تمدید قرارداد تیام و جپاروف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید