ضرورت نقش آفرینی جدی شبکه های فناوری دربرگزاری نمایشگاه ربع رشیدی

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، علی جهانگیری در جمع دبیران کمیته های تخصصی این نمایشگاه اظهار کرد: زون بندی های تخصصی از دیر باز از جمله ویژگی های برجسته این نمایشگاه بوده است و باید سال جاری نیز با همکاری متولیان هر زون و شبکه های فناوری شاهد ارتقاع سطح کمی و کیفی نمایشگاه باشیم.

ضرورت نقش آفرینی جدی شبکه های فناوری دربرگزاری نمایشگاه ربع رشیدی

وی خواهان آنالیز آخرین وضعیت طرح های برگزیده این نمایشگاه در طول سال های گذشته شد و گفت: انتظار داریم هرچه سریع تر سرنوشت طرح های برگزیده دوره های گذشته آنالیز و در قالب گزارش اجمالی ارائه گردد تا بتوانیم از افراد توانمند شرکت کننده در سال های گذشته در روند اجرای نمایشگاه یاری بگیریم.

معاون اقتصاد استاندار آذربایجان شرقی، همچنین از حضور مقامات ارشد کشوری در آیین اختتامیه این نمایشگاه اطلاع داد و گفت: گفت وگوهایی در خصوص حضور و بازدید مقامات ارشد کشوری در حال اجرا است و در آینده نزدیک جزئیات حضور آنها به صورت عمومی اطلاع رسانی می گردد.

جهانگیری توجه به برون داد های ملموس در این نمایشگاه را نیز متذکر شد و اضافه کرد: این نمایشگاه باید با تاکید برتعامل بین عرضه کننده و خریدار تکنولوژی برپا گردد و کلیه نتایج این اقدام شفاف در اختیار عموم قرار گیرد.

لازم به ذکر است ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX آبان ماه سالجاری در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 35

به "ضرورت نقش آفرینی جدی شبکه های فناوری دربرگزاری نمایشگاه ربع رشیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت نقش آفرینی جدی شبکه های فناوری دربرگزاری نمایشگاه ربع رشیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید