برنده توپ طلای فوتبال آسیا چه کسی است؟

به گزارش شارژ 10، مراسم بهترین های فوتبال آسیا تا ساعتی دیگر در عمان برگزار خواهد شد و بازیکن ژاپنی شانس نخست کسب توپ طلای قاره کهن است.

برنده توپ طلای فوتبال آسیا چه کسی است؟

به گزارش ، در حالی مراسم بهترین های سال فوتبال آسیا (گالا) تا ساعتی دیگر در مسقط عمان برگزار خواهد شد که فوتبال ایران به غیر از رشته فوتسال، هیچ نماینده ای در این مراسم ندارد و این درحالی است که فوتبال ایران با راهنمایی کارلوس کی روش در رده نخست آسیا و 29 دنیا قرار گرفته است و امید نخست قهرمانی در جام ملت های آسیا محسوب می شود.

از ایران، علی اصغر حسن زاده و مهدی جاوید در بخش برترین فوتسالیت آسیا حاضر هستند و ستاره ایران این جایزه را کسب خواهد نمود، اما بدون شک، مهم ترین بخش مراسم بهترین های فوتبال آسیا، توپ طلای آسیا است.

یوما سوزوکی (ژاپن)، کنتو میسائو (ژاپن) و عبدالکریم حسن (قطر) 3 نامزد کسب این عنوان هستند و باید دید در انتها چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد. سوزوکی و میسائو 22 ساله که در قهرمانی کاشیما آنتلرز نقش موثری داشتند، شانس های نخست کسب این عنوان به شمار می روند و با توجه به اینکه سوزوکی، برترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان شد، به احتمال زیاد او این جایزه را بدست می آورد تا در کنار یوشیتو اندو، شینجی اونو، ناکاتا و ... به ژاپنی هایی تبدیل شود که این جایزه را بدست آورده اند.

در رده دوم هم کنتو میسائو قرار می گیرد و عبدالکریم حسن، مدافع ملی پوش قطری باشگاه السد هم در صندلی سوم قرار خواهد گرفت تا برنده توپ طلا 2018 تعیین شود.

بهترین مربی مرد و زن سال، بهترین داور، بهترین بازیکن جوان، بهترین فوتسالیست و ... دیگر بخش های مراسم بهترین های فوتبال آسیا هستند.

بیرانوند نامزد بازیکن سال فوتبال آسیا شد+ عکس

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

راهیابی به فینال آسیا، بازی بُرد بُرد برای فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 101

به "برنده توپ طلای فوتبال آسیا چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده توپ طلای فوتبال آسیا چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید