بختیار: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به جهان نشان داد

به گزارش شارژ 10، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رییس جمهور مواضع شفاف جمهوری اسلامی ایران را به جهان عنوان کرد و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد.

بختیار: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به جهان نشان داد

علی بختیار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: نکته مهمی که در سخنان رییس جمهور نهفته بود، این بود که آمریکایی ها قطعنامه 2231 را نقض کردند و با نقض آن به ادامه خباثت خود علیه جمهوری اسلامی ایران که از سال های قبل در پیش گرفته بودند، افزودند. این امر نشان داد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و هر مذاکره با آمریکایی ها حتی اگر به انتها نیز برسد قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس جمهور در سخنان خود بیان کرد که ایران در عین بی اعتمادی که از آمریکا دیده بود با حسن نیت با او مذاکره کرد، اما آنها در عوض قطعنامه شورای امنیت را زیرپا گذاشتند.

بختیار توضیح داد: اظهارات رییس جمهور عزتمندانه بود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. لحن صحبت های رییس جمهور از یک آرامش و وقار برخوردار بود که مختص به فرهنگ غنی ایران است. جهان با این وضعیت حتما به سمتی می رود که آمریکا در انزوا قرار خواهد گرفت.

این عضو فراکسیون امید مجلس در انتها گفت: علی رغم این که آمریکا به دنبال منزوی کردن ایران است اما تعاملات و نشست هایی که رییس جمهور با روسای جمهور مختلف برگزار نموده است قطعا شرایط را به گونه ای جلو می برد که جمهوری اسلامی ایران بدون حضور آمریکا با 1+4 بتواند در برجام به جلو حرکت کند. همان طور که مسئولین اعلام کردند اگر مسئولین آمریکا بخواهد به برجام برگردد پیش شرط هایی وجود خواهد داشت و این کار به سادگی انجام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 56

به "بختیار: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به جهان نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیار: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به جهان نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید