اینتر به فروش پریشیچ رضایت داد

به گزارش شارژ 10، آبی و مشکی پوشان شهر میلان از کوشش برای حفظ هافبک کروات خود منصرف شده اند.

اینتر به فروش پریشیچ رضایت داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، باشگاه اینتر آماده فروش ایوان پریشیچ است و با دریافت پیشنهادی بین 35 تا 40 میلیون یورو این هافبک کروات را خواهد فروخت و به جای او به سراغ یانیک کاراسکو خواهد رفت.

هافبک کروات اینتر از مدت ها پیش جزو اهداف اصلی باشگاه منچستریونایتد بوده است و در تابستان سال 2018 هم اخبار فراوانی درباره کوشش شیاطین سرخ برای جذب او منتشر شد که در نهایت اینتر با فروش او مخالفت کرد. اکنون اما ظاهراً موضع نراتزوری تغییر نموده است و این باشگاه دیگر خیال مقاومت برای حفظ پریشیچ را ندارد و حتی حاضر شده 10 تا 15 میلیون کمتر از رقمی که در تابستان برای فروش او می خواست بگیرد و به فروش او رضایت دهد.

دلیلی که اینتر را راضی به فروش پریشیچ نموده، افت محسوس عملکرد این هافبک کروات پس از جام جهانی بوده است. ضمن اینکه خود او نیز چند بار در مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته از مخالفت آنها با فروش این بازیکن ملی پوش ابراز نارضایتی نموده و گفته که تمایل دارد بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

رضایت اینتر به فروش پریشیچ در حالی است که به تازگی شنیده شده این باشگاه در صدد جذب کاراسکو، هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال دالیان ایفانگ چین است. در ابتدا گفته می شد که میلان خواستار خرید کاراسکو است اما اکنون اینتر تمایل بیشتری به جذب بازیکن سابق اتلتیکومادرید دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 138

به "اینتر به فروش پریشیچ رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر به فروش پریشیچ رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید