امیدوار به برطرف مسائل صنایع در استان یزد هستیم

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی طالبی امشب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، گفت: کوشش ما این است که وقت بیشتری در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و با حضور وزرای مرتبط، مسائل این بخش به عنوان یکی از مهمترین حوزه های فعالیت مالی استان یزد رفع گردد.

امیدوار به برطرف مسائل صنایع در استان یزد هستیم

وی اضافه نمود: یزد در حوزه اقتصاد و صنعت با مسائلی روبرو است و برای عبور از این مسائل نیازمند توجه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

طالبی با اشاره به ویژگی های استان یزد و مسائلی که در حوزه مهاجرت و چالش هایی که در حوزه تامین آب دارد، بیان کرد: اشتغالزایی استان یزد نیز اغلب برای اتباع خارجی و افراد جویای کار سایر استانهاست بنابراین باید ضمن توسعه صنعتی بتوایم مسائل بیکاری استان را نیز برطرف کنیم.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توسعه تجارت با توجه به سابقه استان یزد هم در تجارت سنتی و هم در تجارت مدرن باید مورد توجه باشد، اضافه نمود: یزد به طور قطع در حوزه تجارت و صادرات می تواند بسیار پیروز تر از شرایط فعلی عمل کند اما نیازمند حمایت هایی است که امیدواریم انجام گردد.

وی توضیح داد: ظرفیت های اجتماعی و مالی استان تعیین است و یزد این توان را دارد که اگر به آن اعتماد گردد، با تفویض اختیاری که به استان می گردد، در حوزه صدور مجوز کدهای دهگانه، شورای عالی معادن و ... به عنوان پایلوت مجری اجرای طرح ها باشد.

استاندار یزد تاکید نمود: بسیاری از مسائل و مسائل حوزه صنعت امروز با وزیر صنعت، معدن و تجارت در میان گذاشته شد و خوشحالیم که با برخوردهای دلسوزانه وزیر روبرو بودیم و با این روند و با شرایط و ظرفیت های استان، امیدوار به برطرف مسائل صنایع این استان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 151

به "امیدوار به برطرف مسائل صنایع در استان یزد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوار به برطرف مسائل صنایع در استان یزد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید