استقلال از فردا مدعی قهرمانی است

به گزارش شارژ 10، استقلال و پیکان درحالی عصر فردا دراستادیوم شهرقدس به میدان می روند که یقینا میزبان بهرهای ازمیزبانی اش نخواهد برد و این استقلالی ها هستند که استادیوم را پر خواهند کرد.

استقلال از فردا مدعی قهرمانی است

پنج شنبه، 1397،11،18، هفته شانزدهم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم شهدای شهرقدس تهران، داور: وحید کاظمی، یاری ها: رضا سخندان، محمدعطایی

هفته های پایانی نیم فصل اول گرچه برای استقلال خوب تمام شد اما امتیازهایی که این تیم به دست آورد برای رسیدن به صدرجدول کافی نبود. استقلال حالا نیم فصل دیگرفرصت دارد تا همه آنچه درنیم فصل نخست ازدست داده بود را دوباره به دست آورد و جایگاهش را درجدول ارتقاء دهد. تساوی سپاهان که صدرنشین لیگ بود فرصت مناسبی دراختیاراستقلال قرارداده تا فاصله امتیازی اش را با صدرنشین ها کاهش دهد. استقلال برای رسیدن به موقعیت مطلوب ترتیم چندان سفت وسختی را هم پیش رو ندارد. پیکان با وجود تغییراتی که داشته اما درقد وقواره استقلال نیست وبعید است که چالش تازه ای را برای آبی ها به وجود آورد.

چهره ویژه میزبان:عیسی آل کثیر7 -

گفته بود درنیم فصل دوم پیراهن استقلال را تن می نماید اما انتقال او فقط درحد حرف بود و آل کثیرسرانجام تصمیم گرفت درپیکان بماند. مهاجم پیکان آن قدردرنیم فصل درترکیب پیکان موثربوده که انتظارگلزنی اش دراین بازی هم برود.

چهره ویژه مهمان:وریاغفوری21 -

وریا درجام ملت های آسیا به آنچه می خواست نرسید اما تردیدی نداریم که او به جهت جبران ناکامی های ملی گام به عرصه بازی های باشگاهی می گذارد. غفوری هنوزآن قدرآماده و قبراق هست که بتواند یک تنه استقلال را دراین بازی به موفقیت برساند.

ترکیب احتمالی استقلال

دروازه بان: مهدی رحمتی، مدافعان میانی: پژمان منتظری، آرمین سهرابیان(محمددانشگر)، مدافعان کناری: وریاغفوری، امیدنورافکن(میلادزکیپور) هافکب ها: فرشید باقری، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، فرشیداسماعیلی، روح الله باقری، مهاجم: مرتضی تبریزی(گونسالوس)

ترکیب احتمالی پیکان:

دروازه بان: وحیدشیخ ویسی، مدافعان میانی: حجت حق وردی، شاهین ثاقبی، مدافعان کناری:علی حمودی،آرمان قاسمی، هافبک ها: امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، مگنو باتیستا، فراز امامعلی مهاجمان:محمدقاضی، عیسی ال کثیر

10-390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 145

به "استقلال از فردا مدعی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از فردا مدعی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید