شروع تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه

به گزارش شارژ 10، رییس صندوق رفاه دانشجویان از شروع تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و آی تی (IT) محور اطلاع داد.

شروع تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه

مهندس ذوالفقار یزدانمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و آی تی (IT) محور در حال تدوین است و به زودی در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: در تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه دانشجویان ابتدا سعی داریم وضعیت کنونی اطلاعات صندوق را آنالیز و شناسایی کنیم و در جریان قوت ها، ضعف، فرصت ها و چالش های آن قرار بگیریم تا بتوانیم با یاری آن سامانه جامع خدمات رفاهی دانشجویان را طراحی، تجزیه و تحلیل و در نهایت بازتولید کنیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: با تدوین سند فوق سامانه جدید این صندوق مبتنی بر فناوری های زور و متناسب با ماموریت های صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ها خواهد بود.

یزدانمهر همچنین به مهم ترین رویکردهای تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه اشاره نمود و گفت: بازاندیشی نقش و صندلی صندوق در توسعه نظام آموزش عالی کشور، افزایش عدالت، کیفیت و سرعت در ارائه خدمات، یکپارچه سازی سیستم های اطلاعات دانشجویی در صندوق و دانشگاه ها، افزایش سطح دسترسی آزاد به اطلاعات و در نهایت ایجاد ارزش افزوده و سودآوری از محل ارائه خدمات الکترونیکی به ذی نفعان سازمان از مهم ترین این رویکردها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 74

به "شروع تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید