شروع ارائه سیم کارت گردشگری در مشهد

به گزارش شارژ 10، معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: سیم کارت های گردشگری در راستای تکریم زائران وگردشگران خارجی و بهبود خدمات دهی پایگاه های راهنمای زائر و اطلاعات سفر به فروش می رسد.

شروع ارائه سیم کارت گردشگری در مشهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، نرگس شالچیان در مورد فروش این سیم کارت ها اظهار کرد: قرارداد دو ساله فروش سیم کارت گردشگری در پایگاه های راهنمای زائر و اطلاعات سفر شهری میان سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با شرکت ایرانسل منعقد شد.

او اظهار داشت: در راستای این قرارداد سیم کارت های گردشگری که توسط شرکت ایرانسل تهیه شده است توسط پایگاه های راهنمای زائر و مراکز اطلاعات سفر شهری که در 23 نقطه از سطح شهر پراکنده است به فروش می رسد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد اضافه نمود: اپراتورهای این مراکز به منظور فعالیت در این طرح توسط دفتر مرکزی شرکت ایرانسل (شعبه مشهد) آموزش های لازم را آموخته و از تاریخ 10 اسفند ماه 97 فعالیت خود را شروع می کنند.

شالچیان ادامه داد: این سیم کارت ها سه مدل مختلف دارند که مبلغ و تعرفه قانونی فروش سیم کارت نوع اول 30 هزار تومان، سیم کارت نوع دوم 43 هزار تومان و سیم کارت نوع سوم 58 هزار تومان است، که توضیح خدمات دریافتی هر مدل اعم از میزان بسته مکالمه، پیامک و اینترنت بر روی سیم کارت ها به تفکیک تعیین شده است.

او اعلام کرد: قیمت های گفته شده مصوب دولتی و ویژه گردشگران خارجی است که متاسفانه بعضا دیده شده که بعضی سودجویان از عدم آگاهی گردشگران استفاده نموده و این سیم کارت ها را به مبالغ بالاتری به آنان می فروشند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: گردشگران و زائرین خارجی باید جهت خریداری و فعال سازی این سیم کارت ها پاسپورت خود را تحویل اپراتورهای مستقر در پایگاه های راهنمای زائر و مراکز اطلاعات سفر شهری بدهند تا آن ها بتوانند با اسکن پاسپورت و آنالیز آن نسبت به فعال سازی سیم کارت های گردشگری اقدام کنند.

شالچیان اضافه نمود: سیم کارت های گردشگری موقتی بوده و پس از گذشته مدت زمان کمتر از یک ماه غیر فعال خواهد شد.

او ادامه داد: گردشگران و زائرین خارجی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به وسیله تماس با مرکز پاسخ گوئی خدمات گردشگری و زیارت به شماره تماس 3135-051 و یا با مراجعه به دفترمرکز ایرانسل واقع در خیابان امام رضا 15 نسبت به برطرف مشکل خود اقدام کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 157

به "شروع ارائه سیم کارت گردشگری در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ارائه سیم کارت گردشگری در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید