10 سایت غیر منتظره رنگارنگ

به گزارش شارژ 10، معمولا ً، ما در شهرها یا روستاها زندگی می‌کنیم که در آن همه چیز رنگ کلیدی پایینی دارد . ساختمان‌ها شبیه هم هستند ، منظره خیلی متنوع نیست . با این حال ، مکان‌هایی وجود دارند که رنگ‌های پر جنب و جوش غیرعادی طول می‌کشد و این مناطق جذاب را ایجاد می‌کنند . انتخاب‌های رنگارنگ ما در هفته را بررسی کنید .

10 سایت غیر منتظره رنگارنگ

10. جزیره کریسمس ، استرالیا
در هر فصل بارانی ، که در اکتبر - نوامبر در اینجا اتفاق می‌افتد ، خرچنگ‌های قرمز جزیره کریسمس پنهان خود را در جنگل رها می‌کنند و شروع به مهاجرت به ساحل می‌کنند . این موجودات کوچک قرمز کل هزینه را رنگ می‌کنند و این محل نفس‌گیر را می‌سازند !
این جزیره طبیعتی بی‌نظیر ، جانوری و گیاهان و همچنین فرهنگ دارد . بررسی ماهیت متنوع دلیل این است که چرا اکثر توریست‌ها از این جزیره بازدید می‌کنند .
9. رنگین‌کمان Eucalyptus ، نیم‌کره شمالی
در مکان‌هایی از اندونزی تا فیلیپین و استرالیا ، نوارهای منحصر به فرد آنقدر پر جنب و جوش است که به سختی می‌توان باور کرد که همه آن‌ها طبیعی هستند . این به خاطر پوست درخت است که رنگ خود را تغییر می‌دهد . بنابراین ، پوست جدید با قدیمی‌تر تفاوت دارد و درختان فوق‌العاده هیجان‌انگیز را ایجاد می‌کند .
عکس از نامعلوم
8. دریاچه Nakuru ، کنیا
این دریاچه مقدار زیادی جلبک دارد که فلامینگو را جذب می‌کند . هزاران پرنده زیبا در سواحل دریاچه به سر می‌برند و این صحنه جذاب و فریبنده یک حیات وحش را ایجاد می‌کنند . حیوانات دیگر نیز همانند بابون‌ها و کرگدن‌ها می‌توانند به آن‌ها نزدیک شوند .
دریاچه و اطرافش پارک ملی دریاچه Nakuru را تشکیل می‌دهند که ارزش دیدن تنوع زیستی و طبیعت بکر آن را دارد .
7. " گرند Prismatic " ، وایومینگ ، آمریکا
بزرگ‌ترین چشمه آب‌گرم در این کشور 113 متر پهنا دارد و در پارک ملی Yellowstone یافت می‌شود . این رنگ به خاطر رنگ‌های رنگین کمانی ، که با رنگین‌کمان رنگین کمانی شکل می‌گیرد ، نام خود را دارد : قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز و آبی . این اثر از باکتری ناشی می‌شود .
یعنی ، حلقه‌های رنگی فنر آن را فوق‌العاده جذاب می‌کنند . یک مسیر پیاده‌روی وجود دارد که به مشاهده فنر در نزدیکی آن کمک می‌کند ، در حالی که از بالای تپه یک نمای هوایی بزرگ باز می‌شود .
6. کانو ، متا Department ، کلمبیا
که به نام رودخانه پنج رنگ شناخته می‌شود ، شگفت‌انگیزترین عجایب طبیعی در کشور است . در دامنه کوه de la Macarena ، رودخانه با رنگ‌های شگفت‌انگیز پیدا می‌شود : زرد شاداب ، سبز ، آبی ، سیاه و قرمز از کف . رنگین‌کمان مایع به خاطر پدیده‌ای منحصر به فرد ایجاد می‌شود : یک گیاه قرمز - Macarenia که در بس‌تر رودخانه رشد می‌کند .
این رودخانه همچنین آبشار ، استخرها ، و caverns را نیز در بر می‌گیرد و آن را حتی چشمگیرتر می‌کند . علاوه بر این، هیچ ماهی یا موجود دیگری وجود ندارد ، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند از شنا کردن بدون وقفه در کانو لذت ببرند .
5. دریاچه شکوفه گیلاس در ژاپن
دریاچه شکوفه گیلاس در ژاپن واقع شده‌است و بازدیدکنندگان را با زیبایی شدید خود جذب می‌کند . Sakura نماد فرهنگ‌های آسیایی و در ژاپن ، جشنواره‌های شکوفه گیلاس در هر بهار در سراسر کشور برگزار می‌شوند . دریاچه شکوفه گیلاس به خاطر چراغ‌هایی که زیر درختان فرض شده‌اند ، منحصر به فرد است . پس از غروب آفتاب ، پارک با شکوفه‌های گیلاس و انعکاس آن‌ها در سطح آب روشن می‌شود.
4. هیلز ، اورگون ، آمریکا
این مکان شگفت‌انگیز بخشی از بنای یادبود ملی "جان باتیستا " است . نام آن از لایه‌های رنگی است - نتیجه دوره‌های زمین‌شناسی مختلف . دانشمندان همچنین تعداد زیادی از فسیل‌ها را پیدا می‌کنند که زمانی که یک منطقه شاداب هستند را ثابت می‌کنند . این چشم‌انداز ناهموار ، هزاران گردشگر و نیز عکاس را به خود جلب می‌کند . در طول فصل مرطوب ، نوارهای نارنجی و قرمز به طور خاص پر جنب و جوش می‌شوند .
3. Vernazza ، لیگوریا ، ایتالیا
این شهر یکی از شهرک‌های نمادین Cinque Terre است که شامل Manarola و Riomaggiore نیز می‌شود . این شهر که در ریوی ایتالیا واقع شده‌است ، دارای ترافیک صفر است و یک روستای ایتالیایی واقعی است - پس از آن که در سال 1500 میلادی تاسیس شد ، این روستا یک هدف دزدان دریایی بود ، بنابراین قلعه قرون‌وسطایی Belforte و یک سیستم کامل مرتفع ساخته شدند .
از این روستا بازدید کنید که به عنوان یکی از زیباترین زنان در نظر گرفته می‌شود .
ایتالیا . کل سرزمین Cinque به طور حتم ارزش دیدن یک‌بار در طول زندگی را دارد . از آنجا که آن بر روی قله شیب‌دار ، مناظر وسیعی از دریای مدیترانه و شهر باز شده‌است .
2 - پرووانس ، فرانسه
به احتمال زیاد ، برجسته‌ترین ویژگی پرووانس ، fields خوشبو است . به هر حال ، این تنها نوک کوه یخی است : به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی ، پرووانس چندین گیاه بومی دارد . در میان آن‌ها ، مزارع زیبایی از خشخاش ، مریم‌گلی ، رزماری ، Kermes ، بلوط و گیاهان دیگر ، مشخصه منطقه مدیترانه‌ای دیده می‌شوند.
تمام این بوها و سلیقه‌های منحصر به فرد ، غذاهای محلی معروف را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و این باعث می‌شود که سفر به پرووانس یکی از دلایل خوب دیگر باشد .
1. اورورا Borealis
در بسیاری از کشورها در نیم‌کره شمالی ، نور شمالی پدیده‌ای منحصر به فرد و breathtaking است که حداقل یک‌بار در طول زندگی با آن مواجه می‌شود . معمولا ً، شروع به رنگ کردن آسمان در زمستان می‌کند .کشورهای اسکاندیناوی ، گرینلند و ایسلند بزرگ‌ترین درخشش شمالی را تجربه می‌کنند .

انتشار: 7 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 9

به "10 سایت غیر منتظره رنگارنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سایت غیر منتظره رنگارنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید