پیروزی جو بایدن در انتخابات درون حزبی چند ایالت آمریکا

به گزارش شارژ 10، رسانه های آمریکا پیش بینی نموده اند جو بایدن در رأی گیری های سه ایالت برای انتخاب نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی خواهد رسید.

پیروزی جو بایدن در انتخابات درون حزبی چند ایالت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتایج نظرسنجی های شعب اخذ رأی نشان می دهد جو بایدن، نامزد پیشتاز حزب دموکرات در مرحله درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا احتمالاً در رأی گیری های سه ایالت میشیگان، می سی سی پی و میسوری پیروز خواهد شد.

روزنامه واشنگتن پست نوشته منتظر نتایج نظرسنجی ها از سه ایالت دیگری (آیداهو، داکوتی شمالی و واشنگتن) است که رأی گیری ها همزمان در آن در حال برگزاری است.

پیروزی جو بایدن به ویژه در ایالت میشیگان حائز اهمیت خواهد نمود زیرا نامزد پیروز را از حمایت 125 وکیل انتخاباتی برخوردار خواهد نمود.

بایدن در رقابت های مهم موسوم به سه شنبه عظیم که نزدیک به ده روز پیش در 14 ایالت آمریکا برگزار گردید هم به پیروزی عظیمی دست یافت و در مجموع در 10 ایالت سندرز را شکسن داد.

بایدن تا پیش از برگزاری انتخابات این 6 ایالت از مجموع 3979 وکیل انتخاباتی رأی 664 وکیل را به دست آورده و در صدر قرار گرفته است. سندرز با 573 وکیل انتخاباتی در تعقیب او قرار داشت.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 824

به "پیروزی جو بایدن در انتخابات درون حزبی چند ایالت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی جو بایدن در انتخابات درون حزبی چند ایالت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید