آغاز پروژه های بزرگراهی شیراز در هفته دولت

به گزارش شارژ 10، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی 2 پروژه بزرگراهی با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در شیراز شروع خواهد شد.

آغاز پروژه های بزرگراهی شیراز در هفته دولت

به گزارش خبرنگاران، حسین آرگیو شنبه 27 مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام امامت و ولایت و اشاره به همزمانی این مناسبت با هفته دولت گفت: عملیات اجرایی بزرگراه گلبهار در توسعه جنوب شیراز و یک بزرگراه در امتداد بزرگراه حسینی الهاشمی به سمت آزادراه اصفهان به شیراز هفته دولت شروع می گردد.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دومین سال فعالیت شورای پنجم، گفت: طی یک سال گذشته با همدلی شورا و شهرداری و مدیریت خوب مهندس اسکندرپور، پروژه های شهرداری از رکود خارج شد به طوریکه در 2 برهه زمانی دهه فجر سال قبل و اردیبهشت سال جاری شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه هایی بودیم؛ حال آنکه محدودیت های مالی نیز مشهود بوده است .

آرگیو توضیح داد که تنگناهای مالی و موانعی که نوسانات اقتصادی ایجاد نموده و می نماید؛ موجب کُندی در اجرای پروژه ها نگردیده است .

او اضافه کرد: پل اصلی تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی با کوشش مداوم همکاران در شهرداری شیراز و کارگران و مهندسان زیر بار ترافیک می رود تا نقطه تلاقی بزرگراه کمربندی به بلوار ایمان که در زمان اجرای پروژه و قبل از آن به یک گره ترافیکی تبدیل گردیده بود، افتتاح گردد.

آرگیو با بیان اینکه عملیات اجرایی در فاز بعدی این پروژه تا تکمیل آن و بقیه پروژه در راستای تکمیل رینگ شهری با قدرت ادامه می یابد، اضافه کرد: پروژه های شهرداری شیراز با تمام توان در راستای تاکیدات شهردار محترم و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر در تمام ابعاد دنبال می گردد .

وی همچنین به دیگر پروژه های آماده بهره برداری در این ایام شامل بهبود فضای شهری، پیاده روسازی، آسفالت معابر اصلی و فرعی، اصلاح طرح های هندسی، احداث بوستان زیبای جوان و ...، احداث پل هوایی عابرپیاده، احداث نمازخانه، اجرای شبکه های برق، آب و تاسیسات در بوستان ها و برخی پروژه های حوزه خدمات شهری اشاره نمود .

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با اشاره به تاکید مدیریت شهری بر حمل و نقل ایمن و پاک در راستای توجه ویژه به مسایل زیست محیطی از افتتاح 2 ایستگاه غدیر و فرصت شیرازی در مسیر خط یک قطار شهری به ارزش بیش از 1000میلیارد ریال نیز اطلاع داد .

به گزارش خبرنگاران، هفته دولت 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 1600 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 2 پروژه بزرگراهی با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 12

به "آغاز پروژه های بزرگراهی شیراز در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پروژه های بزرگراهی شیراز در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید