سئول پاسخی برای سخنان ترامپ ندارد

به گزارش شارژ 10، دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی هرگونه واکنش به نقدها دونالد ترامپ که رهبری و مهارت های مذاکره مون جائه-این را زیر سوال برده بود، نامناسب دانست.

سئول پاسخی برای سخنان ترامپ ندارد

روزنامه کوریا تایمز گزارش داد، دفتر مون جائه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی در کوشش برای تنش زدایی درباره حملات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا اظهار داشت: اظهارنظر درباره سخنان رهبران خارجی سابق اقدامی نامناسب است.

یک مقام دفتر ریاست جمهوری سئول با اشاره به مذاکرات سخت با پیونگ یانگ گفت: ما مذاکراتی داشتم که از اصولی تبعیت می کردند.

ترامپ آدینه با انتقاد از رئیس جمهوری کره جنوبی، او را یک رهبر و مذاکره کننده ضعیف توصیف کرد. ترامپ، مون جائه-این را به عدم پرداخت یاری نظامی کافی بابت آنچه فرسایش نظامی بلند مدت آمریکا خواند، متهم کرد.

دونالد ترامپ گفت چندین دهه با ما مثل احمق ها برخورد شد. در مقابل، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده گفت که تحت سخت ترین شرایط کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را دوست داشت و ادعا کرد که کیم هرگز به مون احترام نمی گذاشت.

با وجود سخنان تند ترامپ، این رئیس جمهوری کره جنوبی بود که ابتدا حاشیه هایی به وجود آورد. مون جائه-این پیش از آن به روزنامه نیوریورک تایمز گفته بود که وقتی زمان وادار کردن کیم جونگ اون به کنار گذاشتن برنامه هسته ای فرا رسید، ترامپ از زیر کار طفره رفت و از انجام وظیفه در شرایط سخت ناکام ماند.

رئیس جمهوری کره جنوبی همچنین ابراز امیدواری کرد که در تاریخ از بایدن به عنوان رئیس جمهوری یاد گردد که به پیشرفت حقیقی و غیرقابل بازگشت برای خلع سلاح هسته ای و صلح در شبه جزیره کره دست یافته است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1592

به "سئول پاسخی برای سخنان ترامپ ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئول پاسخی برای سخنان ترامپ ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید