خبرنگاران فرماندار شمیرانات: موثرترین راه شکست کرونا در خانه ماندن است

به گزارش شارژ 10، تهران- خبرنگاران- فرماندار شمیرانات گفت: با اجرایی شدن تصمیماتی که توسط ستاد ملی کرونا در سطح کلان گرفته شده است می توان بر کرونا غلبه کرد و موثرترین آنها در خانه ماندن مردم است.

خبرنگاران فرماندار شمیرانات: موثرترین راه شکست کرونا در خانه ماندن است

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش روز شنبه خبرنگاران روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی در کمیته مبارزه یا کرونای شهرستان ضمن تبریک ولادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت روز پاسدار شرایط امروز کشور را حساس تر از زمان دفاع مقدس دانست و بیان داشت: امروز نیازمند مدیریت جهادگونه هستیم و تمام دستگاه ها و آحاد مردم به عنوان ید واحده باید تا شکست این ویروس منحوس از همه ظرفیت ها استفاده نمایند.

وی اعلام نمود: مراکز تفریحی و تفرجگاهی از اماکنی هستند که می توانند شیوع ویروس کرونا را سرعت ببخشند لذا تعطیلی این مراکز از ملزومات قطع زنجیره این ویروس است.

ساداتی همچنین از شهرداری ها و بخشداری ها بابت گندزدایی اماکن عمومی قدردانی کرد و گفت: تامین سلامت شهرستان از اولویت های ما است که با همکاری همه دستگاه ها و مردم محقق می گردد.

شهرستان شمیرانات متشکل از 4 شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و 36 روستا با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفز در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر نموده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 35 هزار و 408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2هزار و 517 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 783

به "خبرنگاران فرماندار شمیرانات: موثرترین راه شکست کرونا در خانه ماندن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار شمیرانات: موثرترین راه شکست کرونا در خانه ماندن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید