خبرنگاران اجرای طرح های محله محور شهرداری را توانمند می کند

به گزارش شارژ 10، شهرری - خبرنگاران - شهردار منطقه 20 تهران - شهرری گفت: اجرای طرح های محله محور به رفع نیازمندی های محلات کمک می کند و با توجه به ظرفیت های شهرری، اجرای این پروژه ها شهرداری را از لحاظ امکانات توانمند و به مناطق بهره مند نزدیک می سازد.

خبرنگاران اجرای طرح های محله محور شهرداری را توانمند می کند

فرهاد افشار روز سه شنبه در جلسه بررسی طرح های کوچک مقیاس که با حضور معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 برگزار شد، اضافه کرد: در فرایند اجرای پروژه های کوچک مقیاس در منطقه 20 اقدامات بزرگی انجام و به اجرایی شدن نزدیک شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث تامین اعتبار، شهرداری منطقه 20 در بین سایر مناطق رتبه نخست را دارد، گفت: اجرای طرحهای کوچک مقیاس می تواند تحولی بزرگ در محلات شهرداری ایجاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه های محله محور تاثیر مثبتی در محلات ایجاد خواهد کرد، گفت: تحقق این پروژه ها تاثیر بزرگی در حل مسائل و نیازمندیهای محلات دارد و اجرای آن فرصت مهمی است که در آینده نزدیک شهفرایندان از منافع آن بهره مند خواهند شد.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی جامعه گفت: آینده این شرایط قابل پیش بینی نیست و با توجه به اعتبار ابلاغی برای این پروژه ها، می بایست از شرایط روز به عنوان فرصتی مناسب برای اجرایی کردن مراحل اولیه و خرید تجهیزات استفاده شود.

افشار با قدردانی از تلاش و عملکرد معاونین و مدیران اجرایی در معین پروژه ها و پیشرفت فعالیت ها، یادآور شد: مردم با مشاهده توجه مدیریت شهری به مطالبات آنان و ایجاد تحول در محلات، می توانند پیشرفت طرحها را به صورت دائمی مورد مشاهده و نظارت خود قرار دهند و یاریگر مدیریت شهری باشند.

در این جلسه از سوی حوزه معاونت ها گزارش ریز اقدامات انجام شده، برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار ارائه و مقرر شد معاونت برنامه ریزی و مدیریت شهری فرایند اجرای فعالیت ها را پیگیری کند.

منطقه 20 (شهرری) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1156

به "خبرنگاران اجرای طرح های محله محور شهرداری را توانمند می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح های محله محور شهرداری را توانمند می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید