خبرنگاران آمادگی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران برای برگزاری عزاداری محرم

به گزارش شارژ 10، تهران- خبرنگاران- مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که پیرو دستور شهردار و تاکید معاونت اجتماعی، این نهاد آمادگی دارد که مجموعه های ورزشی غیر آبی خود را برای میزبانی عزاداران محرم قرار دهد.

خبرنگاران آمادگی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران برای برگزاری عزاداری محرم

امیر محسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از مجموعه های این سازمان غیرفعال است که با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با ویروس کرونا، می توان بخشی از برنامه های ایام سوگواری ماه محرم را در فضاهای ورزشی برگزار کرد.

وی اضافه نمود: بیش از 200 مجموعه ورزشی و 400 زمین چمن مصنوعی در اختیار سازمان ورزش قرار گرفته است که بخشی از این مجموعه ها آمادگی دارد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، میزبان مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، هیات های مذهبی می توانند در هفته پیش رو و پس از دریافت معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی، درخواست های خود را جهت بررسی و دراختیار گذاشتن فضای برگزاری مراسم به سازمان ورزش شهرداری تهران ارسال کنند.

در حال حاضر تنها 58 مجموعه ورزشی شهرداری در ایام کرونا باز بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت رشته های انفرادی و کم برخورد را مورد توجه قرار داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1145

به "خبرنگاران آمادگی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران برای برگزاری عزاداری محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمادگی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران برای برگزاری عزاداری محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید